Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنسو فاتی بابت فرصتی که ارنستو والورده به او داد، خودش را مدیون سرمربی سابق بارسلونا می‌داند

اعضای خانواده، بزرگترین حامیان آنسو فاتی در زندگی‌اش محسوب می‌شوند.

طرفداری | آنسو فاتی به عنوان یک پدیده وارد ترکیب بارسلونا شد و خیلی سریع توانایی‌های خود به عنوان یک مهاجم آینده‌دار را نشان داد. با این وجود، مصدومیت‌های طولانی‌مدت و پیاپی مانع ادامه روند رشد فاتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اخیرا در مصاحبه با وب‌سایت رسمی باشگاه بارسلونا، از خانواده، شروع کار در بارسلونا و اثر مصدومیت‌ها روی زندگی‌اش گفت:

خانواده‌ام بزرگ‌ترین حامیان من هستند. نمی‌دانم بدون آن‌ها چه کاری از دستم برمی‌آید و به لطف آن‌ها در جایگاه فعلی‌ام قرار دارم. من اهل گینه بیسائو هستم و در هفت سالگی همراه با برادرانم به اسپانیا آمدم. پدرم اینجا کار می‌کرد و وقتی فرصت انجام این کار را پیدا کرد، من، مادر و برادرانم را به اسپانیا آورد. به لطف او توانستم رویاهایم را محقق کنم. دوست دارم به گینه بیسائو برگردم تا به کودکان آنجا، به ویژه در زمینه تحصیل کمک کنم.

 مصدومیت مقابل اسپانیول؟ به خاطر آن گریه نکردم‌. درد زیادی داشتم اما وقتی نگرانی شدید مادرم را دیدم، جلوی اشک‌هایم را گرفتم. زمانی که به بیمارستان رسیدم، پدرم آنجا بود و آن زمان به گریه افتادم. 

اولین بازی برای بارسا؟ استرس بسیار زیادی داشتم، به ویژه در طول هفته قبل از بازی که همراه تیم اصلی بودم. از شدت استرس حتی نمی‌توانستم بخوابم یا غذا بخورم. اولین باری که به تیم اصلی دعوت شدم با پدرم تماس گرفتم اما جواب نداد. بعد با مادرم تماس گرفتم و شروع به اشک ریختن کردم. بازی کردن برای بارسا رویای من از زمان حضور در اینجا بود و به آن دست یافتم. 

خاطرات نخستین بازی‌ام برای بارسا را در ذهن ثبت کرده‌ام. روز بسیار هیجان‌انگیزی بود و توانستیم رویای بازی در بهترین باشگاه جهان را محقق کنم. ارنستو والورده به من گفت آرام باش و از اولین بازی‌ات برای تیم لذت ببر. تا ابد خودم را مدیون او می‌دانم. 

اولین گل برای بارسا؟ باورنکردنی بود. همه‌چیز خیلی سریع اتفاق افتاد‌. به یاد دارم که دستم را مقابل صورتم قرار دادم چون اصلا نمی‌دانستم که کجا هستم. 

اولین بازی پس از مصدومیت در نیوکمپ؟ مانند روز اولین بازی، روز پر هیجانی بود. وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدم، حمایت مردم را احساس کردم. این به من قدرت زیادی داد و حس می‌کردم مورد توجه دیگران هستم. حمایت هواداران به من قدرت داد تا کاری که دوست دارم را انجام بدهم. ایمان من به کمکم آمد. سختی‌های بیشتری نسبت به مصدومیت را تجربه کرده‌ام و در نهایت، چنین اتفاقاتی پیش می‌آیند. در طول دوران آسیب‌دیدگی خیلی دعا کردم، در ابتدا برای سلامتی خانواده‌ام و آخرین دعا برای خودم بود. 

 کارم را تازه شروع کرده‌ام و می‌خواهم چیزهای زیادی را به همراه بارسا به دست بیاورم. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اولین بازی برای بارسا آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!