Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:03:43 GMT

برگزاری رویداد روز مراغه بستر ساز توسعه باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۹۵۸

برگزاری رویداد روز مراغه بستر ساز توسعه باشد

به گزارش ایرنا، داود اسدیان در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه با موضوع برگزاری روز مراغه افزود: برگزاری همایش هایی چون روز مراغه در بعد فرهنگی و اجتماعی باید فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل های این شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت باشد.
وی ادامه داد: در این راستا ظرفیت‌های کم نظیر شهرستان مراغه در این رویداد مهم در سطح ملی بازتاب و انعکاس موثری یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه اضافه کرد: همچنین با توجه به آورده های فرهنگی و اعتبارات هزینه شده، رویداد بزرگ روز مراغه برخوردار از جنبه های مختلف بوده و خروجی مناسبی داشته باشد.
اسدیان گفت: برای این منظور، افکار عمومی شهرستان و نیز رسانه ها معطوف به برگزاری رویداد روز مراغه شده و از ظرفیت مردمی برای مشارکت در برگزاری ام بیشتر استفاده شود.
وی افزود: بهره گیری از ظرفیت خیران و نیز شخصیت های تاثیر گذار و چهره های شاخص و نیز میهمانان ویژه نیز زمینه ساز برگزاری هرچه پربارتر و مناسب تر رویداد روز مراغه خواهد شد.
شهردار مراغه نیز گفت: برگزاری رویداد روز مراغه باید فرصتی برای توسعه پایدار شهری این شهر فرهنگی و تاریخی شود.
محمد مقتومی افزود: رفع موانع اداری برای بهره گیری از فرصت های سرمایه گذاری باید در این شهرستان مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی با بیان‌اینکه متاسفانه فضای مساعدی برای سرمایه گذاری در این شهرستان وجود ندارد ادامه داد: عدم تفویض اختیارات در صدور مجوزها و نیز برخی نگاه های منفی نسبت به این شهرستان وجود داشته لیکن باید این مشکلات مرتفع شود.
شهردار مراغه اضافه کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ارائه کننده مجوزها نباید موجب دوری سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این شهرستان شوند.
وی گفت: تلاش شورای اسلامی شهر مراغه و شهرداری همواره در مسیر همدلی و نجات شهر از وضعیت فعلی تلاش می کند.
مقتومی بااشاره به وضعیت آسفالت معابر عمومی شهر مراغه افزود: وضعیت نامناسب فعلی آسفالت معابر انباشت شده از سال های گذشته بوده و برای روکش فقط خیابان های اصلی شهر به ۲ میلیون متر مربع آسفالت و یک هزار میلیارد تومان اعتبار است.
وی ادامه داد: شهرداری در سال های اخیر در زمینه رفع مشکلات شهری تنها مانده لیکن همراهی سایر دستگاه ها برای رفع دغدغه های شهروندان بیش از پیش احساس می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه گفت: رفع مشکلات موجود شهری مستلزم همراهی و تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان است.


ناصر رحمتی افزود: هزینه های بالای جاری و عدم وجود درآمدهای پایدار مهم‌ترین  مشکلات مجموعه مدیریت شهری بوده و شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای دفع آنها تلاش می کند.
وی ادامه داد: متاسفانه تعامل ادارات و مسئولان شهرستانی با شورای اسلامی شهر مراغه کمرنگ بوده و باید این مشکل با همدلی و همراهی مرتفع شود.
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر مراغه وظیفه رفع دغدغه ها و پیگیری مطالبات شهروندان را داشته و در این مسیر تلاش می کند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز  با اشاره به روند اجرایی روز مراغه گفت: شناساندن ظرفیت های بزرگ این شهرستان مهم ترین رویکرد این رویداد فرهنگی است.
ابراهیم خوش رفتار افزود: بهره مندی از ظرفیت نخبگان و نیز حضور میهمانان می تواند بسترساز جذب سرمایه های مادی و فرهنگی برای توسعه این شهرستان شود.
وی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه مناسب تر رویداد روز مراغه، ۱۳ کار گروه اجرایی با تقسیم وظایف در این شهرستان تشکیل یافته‌است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مراغه گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان نهادی مردمی وظیفه تصمیم گیری و نظارت را در مسائل شهری دارد.
بهمن محمودی افزود: براین اساس باید موانع پیش روی سرمایه گذاری و توسعه باهمکاری بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان پرتفع شود که در این راستا شورای اسلامی شهر مراغه تلاش می کند.
وی اضافه کرد: عدم استقرار برخی کمیسیون های تخصصی در این شهرستان برای پیگیری و صدور مجوزهای قانونی یکی از مهم ترین موانع پیش روی سرمایه گذاری است.
رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: عدم همراهی و تعامل برهی ادارات مانعی برای اجرای طرح های عمرانی شده که باید با همدلی و همراهی بیشتر مرتفع شود.
حسین شیخ فرجی افزود: بوروکراسی اداری و عدم تفویض اختیارات در صدور مجوزهای قانونی نیز مهم ترین موانع برای اجرای طرح هاست.
الناز رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر مراغه نیزاظهار کرد: همفکری و همراهی مدیران شهرستانی با شورای شهر زمینه ساز بهره گیری مناسب از پتانسیل های شهری و رفع مشکلات خواهد بود.
رقیه سعیدی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهداشت  شورای شهر مراغه نیز گفت: هماهنگی و برگزاری جلسات ماهانه با حضور شهردار ، شورای شهر، نماینده و فرماندار زمینه ساز همگرایی و رفع مشکلات شهری و دغدغه های شهروندان خواهد بود.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی مراغه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی مراغه شورای اسلامی شهر مراغه رئیس کمیسیون سرمایه گذاری رفع مشکلات دستگاه ها مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند

بهنام صیادنژاد در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند به شرح برنامه‌های هفته بزرگداشت گردشگری میمند پرداخت و گفت: افتتاحیه برنامه‌های هفته میمند از ۶ اردیبهشت با راه اندازی ایستگاه استقبال و نمایشگاه آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میمند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد و در ادامه گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم جهانپور شریفی از برنامه‌های نهم دی ماه است.

او ادامه داد: آیین گلاب‌گیری به شکرانه برداشت گل محمدی جهت هدیه به عتبات عالیات در ۱۰ اردیبهشت، برگزاری شب شعر گل سرخ و رونمایی از کتاب میمند در ۱۱ اردیبهشت ماه، پیاده روی و طبیعت‌گردی در دامنه کوه پادنا در روز ۱۲ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته میمند است.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره عکس موبایلی با محوریت گل محمدی و گلاب میمند از سوی شورای اسلامی شهر میمند خبر داد و تاکید کرد: در پایان برنامه‌های روز میمند، جوایزی به برترین آثار این جشنواره، اهدا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی میمند در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود ظرفیت‌های بیشمار میمند دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند