Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در محکومیت حمله سربازان رژیم صهیونیستی به قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، متن این بیانیه به شرح زیر است:‌ «تجاوز و جنایات سربازان رژیم سفاک صهیونیستی به قدس شریف نمونه ای کوچک از خوی اشغالگر و توحش افسار گسیخته رژیم منحوس صهیونیستی است که بارها و بارها و در اشکال گوناگون خود را نشان داده و در سکوت مرگبار حکام دول عربی، نه تنها متوقف نگشته است بلکه به استمرار و مکررا اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتک حرمت ارزش‌های مقدس مسلمانان و تعرض به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان که توسط نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم جعلی صهیونیستی با استقرار تجهیزات نظامی و یورش وحشیانه و بی رحمانه به مبارزان غیرتمند و نمازگزاران بی دفاع فلسطینی، صورت گرفته است و منجر به مجروحیت و مصدومیت بیش از ۱۵۰ تن گردیده، محکوم به شکست بوده و تاثیری در خیزش قهرمانانه و شعله ور شدن آتش مجاهدان و آزادی خواهان انتفاضه نداشته و به اذن الله نخواهد داشت، بلکه صهیونیست های اشغالگر را با کابوس و چالشهای جدی تری مواجه خواهد ساخت.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن محکومیت این تجاوز و هتک حرمت مسجد الاقصی و نمازگزاران آن، رژیم متوحش صهیونیستی را نسبت به عواقب این توحش انذار می دهد و حکام دول عربی و اسلامی را به اخذ موضعی واحد جهت دفاع از حیثیت اسلامی قدس شریف در برابر اشغالگران فرا می‌خواند.»

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جبهه پایداری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جبهه پایداری جبهه پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه فرانسه با انتشار بیانیه ای ضمن مخالفت با هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح اعلام کرد هرگونه جابجایی اجباری غیرنظامیان به مثابه جنایتی جنگی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد