Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در جمع مردم درجزین اظهار کرد: انسان‌ها واجد وصف کرامت و منزلت نزد خداوند متعال هستند؛ زیرا بعد از خلقت، روح خدامحور در آنان دمیده شده است.

وی اضافه کرد: مظهر جمال و کمال انسانی تا آنجا بزرگ و بااهمیت تلقی شده است که ملائکه امر به سجده بر وی شده‌اند و حضرت باری‌تعالی برای تکمیل جلوه کرامت انسانی از علم و دانش خود به او تعلیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ارتکاب جرائم را دارای دو وصف دانست و افزود: ارتکاب جرم و معصیت سبب استخفاف شأن انسان و هتک حرمت خداوند محسوب می‌شود؛ در این فرض از وصف کرامت دور شده و اعمال مجازات برای وی پسندیده و مورد سفارش دین و قانون است.

عبداللهی تصریح کرد: قوای حاکم ازجمله دستگاه قضایی در قبال حفظ اصول و ارزش‌های انسانی و دینی مسؤول بوده و مکلف بر به‌کارگیری جمیع ظرفیت‌ها برای حاکمیت و بسط و گسترش خوبی‌ها و فضائل در جامعه است.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در قبال دغدغه جامعه مذهبی حساس است و شرط توفیق در مبارزه با بزهکاری و ناهنجاری‌های جامعه، تربیت صحیح در نظام خانواده و اهتمام والدین به این امر است و باید ابتدا والدین خود عامل به خوبی‌ها و سپس آمر به آن باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان اصرار بر بی‌حجابی و بدحجابی و همچنین سگ‌گردانی را منافی اصول انسانی و حقوق دیگران دانست و افزود: زیرا انسان‌ها در جامعه ارزشی و انسانی حق دارند در قبال در معرض خطر قرار گرفتن دین، ایمان و کیان خانواده و جامعه حساس باشند و زدودن آسیب را مطالبه کنند.

عبداللهی همچنین به‌اتفاق دادستان مرکز استان سمنان و معاونان به‌صورت چهره به چهره به استماع مطالب جمع انبوهی از شهروندان درجزین نشست و برای مشکلات طرح‌شده راهکار قانونی ارائه کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان سمنان مردم درجزین بدحجابی سگ گردانی دادگستری استان سمنان دادگستری استان سمنان رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است

رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان دولت سوریه گفت که مواضع ترکیه در حمایت از این مخالفان ثابت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «بدر جاموس»، رئیس هیئت موسوم به هیئت مذاکره کننده مخالفان دولت سوریه بعد از دیدار با «احسان مصطفی یوداگول»، مدیرکل میز سوریه در  وزارت خارجه ترکیه مدعی شد که آنکارا بر ثبات موضع خود در حمایت از خواسته‌های مردم سوریه تأکید دارد.

بنا به ادعای  رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان سوریه، مسئول میز سوریه در وزارت خارجه ترکیه بار دیگر بر حمایت آنکارا از راه‌ حل سیاسی بر اساس قطعنامه های شورای امنیت تأکید کرده است و طرفین درباره مقابله با «اقدامات تروریستی» شبه نظامیان کُرد مورد حمایت آمریکا موسوم به «قسد» رایزنی کردند.

اخیرا بدر جاموس که به همراه سران مخالفان دولت سوریه در ترکیه به سر می‌برد، با «گیر پدرسون»، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در شهر آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در این دیدار، طرفین پرونده سوریه را بررسی کرده و جاموس به پدرسون پیشنهاد داده است که توصیه‌هایی به شورای امنیت به منظور تحت فشار قرار دادن دولت سوریه و بشار اسد برای پذیرش راه حل سیاسی و عدم اجازه به دمشق برای به تعطیلی کشاندن  فرایند سیاسی در این کشور ارائه کند.

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریهایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است