Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:30:23 GMT

شرایط سنی کشتی گیران در سال ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۷۸۷۱

شرایط سنی کشتی گیران در سال ۲۰۲۲

شرایط سنی کشتی گیران برای حضور در مسابقات رده‌های سنی مختلف در سال ۲۰۲۲ میلادی طبق مصوبه اتحادیه جهانی کشتی به شرح زیر است:

رده‌های سنی نونهالان زیر ۱۵ سال (۱۴ تا ۱۵ سال) کشتی گیران ۱۳ سال با ارائه گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری، ولی رده سنی نوجوانان (۱۶ تا ۱۷ سال) کشتی گیران ۱۵ سال با ارائه گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری، ولی رده سنی جوانان (۱۸ تا ۲۰ سال) کشتی گیران ۱۷ سال با ارائه گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری، ولی رده سنی زیر ۲۳ سال (۱۹ تا ۲۳ سال) کشتی گیران ۱۸ سال با ارائه گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری، ولی رده سنی بزرگسالان (۲۰ سال به بالا) کشتی گیران ۱۸ و ۱۹ سال با ارائه گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری، ولی رده سنی پیشکسوتان (۳۵ تا ۶۰ سال)

تغییرات انجام شده طبق آخرین دستورالعمل اتحادیه جهانی کشتی در سال میلادی ۲۰۲۲ می‌باشد و تمام رقابت‌های پیش رو بر این اساس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی ولی رده سنی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان