Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در حاشیه افتتاح این اقامتگاه بومگردی گفت: اقامتگاه سنتی سامن در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۰۰ مترمربع در دو طبقه ساخته شده است.

او افزود: زمان شروع بازسازی اقامتگاه سال ۱۳۹۷ و تکمیل آن سال ۱۴۰۰ است.

مالمیر می گوید: ظرفیت اقامت این اقامتگاه ۱۱ واحد با ۵۰ نفر است و دارای فضا‌های جانبی موزه اشیاء مردم شناسی، صبحانه خوری و چایخانه و سایر قسمت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان افزود: بیش از سه میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای بازسازی این اقامتگاه هزینه شده و برای پنج نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

مالمیر با اشاره به اینکه اقامتگاه بوم‌گردی شهر پنهان سامن، سومین اقامتگاه بومگردی شهرستان ملایر است، گفت: بومگردی‌ها یکی از مراکز اقامتی کم برخوردار کشور هستند که با سرمایه و ملک شخصی افراد ایجاد شده و تاثیر زیادی در رونق گردشگری به ویژه در روستا‌ها دارند.

شهر زیرزمینی سامن جنوب غربی شهرستان ملایر و در شهر سامن واقع شده‌است. این شهر در سال ۱۳۸۴ به‌طور اتفاقی کشف شد. باستان شناسان هسته اولیه شهر را متعلق به قبل از دوره اشکانیان می‌دانند که در طول تاریخ به وسعت آن افزوده شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقامت گاه های بوم گردی میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در مجتمع گردشگری اختر شهر درود برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ اثر از ۱۴ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به نمایش گذاشته می‌شود و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، سید احمدرضا حسینی، منیره سادات حسینی، مهدیار دهنوی، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نوی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته می‌شود.

مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

آئین افتتاحیه نمایشگاه، پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح در مجتمع گردشگری اختر شهر درود خواهد بود و نمایشگاه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ساعات ۹ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

کد خبر 6099768

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی