Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: الزام شورای شهر برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب، مانند نمایشگاه کتاب که کارکرد فراشهری دارد، برگزاری این نمایشگاه‌ها در خارج از مرکز شهر است.

به گفته عباسی، برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه های پر مخاطب در مصلی امام خمینی کار درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه‌ها به دلیل آلودگی هوا، ترافیک، هزینه‌های شهری و ... باید از مرکز ترافیکی شهر خارج شوند و در شهرداری تهران زیر ساختی به عنوان نمایشگاه شهر آفتاب پیش‌بینی شده است. اگر قرار است اقدامی صورت گیرد باید برگزارکنندگان نمایشگاه انرژی خود را صرف بهره‌برداری از مجموعه شهر آفتاب می‌کردند.

هفته پیش در هفتادوسومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران، با موافقت شهردار تهران و نمایندگان وزارت کشور، پلیس راهور تهران بزرگ، شورای اسلامی شهر تهران و استانداری، مصوب شد که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.

اما همان شب محمد خانی سخنگوی شهرداری تهران به انتشار توئیتی نوشت: نمایشگاه کتاب امسال در مصلای تهران برگزار می‌شود. تلاش می‌کنیم که از سال بعد نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شود.

پیشتر پلیس راهور هم با برگزاری این نمایشگاه در مصلی و نمایشگاه بین المللی تهران به دلیل تبعات ترافیکی و اخلال در رفت و آمد شهروندان مخالفت کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب مصلی امام خمینی شهر آفتاب شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران