Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:46:31 GMT

اولین بانوی پیوند قلبی در کشور صاحب فرزند شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۸۱۶۵

اولین بانوی پیوند قلبی در کشور صاحب فرزند شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوی جوانی که ۵ سال پیش به علت نارسایی قلبی تحت عمل جراحی پیوند در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) قرار گرفته بود، به آرزویش رسید و مادر شد.

با توجه به اینکه بارداری بعد از عمل پیوند قلب به علت خطراتی که برای مادر به همراه دارد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود اما مقارن با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، نخستین بانوی پیوند قلبی به آرزویش رسید و نوزاد پسری با وزن ۳ کیلوگرم به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان و پزشکان متبحر گروه‌های قلب، زنان و زایمان و همچنین کادر پرستاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، تمام فرآیند بچه دار شدن این مادر جوان را که در سال ۱۳۹۷ به علت نارسایی حاد قلبی تحت عمل جراحی پیوند قرار گرفته بود، به شدت رصد و مراقبت کردند تا این مادر در هفته سی و پنجم بارداری فرزند خود را به سلامت به دنیا بیاورد.

حال عمومی این مادر و فرزندش خوب گزارش شده است.

کد خبر 5468660

منبع: مهر

کلیدواژه: پیوند قلب زایمان دانشگاه علوم پزشکی تهران ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کووید 19 سازمان غذا و دارو آمار کرونا رژیم غذایی واکسیناسیون سازمان بیمه سلامت تعرفه های پزشکی روزه داری آلزایمر ورزش ماه رمضان 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟

به گزارش خبرآنلاین، یک متخصص طب سنتی دلیل تمایل برخی مادران به خوردن مهر در دوران بارداری را تشریح کرد.

برخی افراد به خوردن مواد غیر خوراکی مانند خاک و... تمایل دارند، گاهی این تمایل در خانم‌های باردار رخ می‌دهد که ناشی از ویار بارداری است. حال علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی علت این تمایل به خوردن خاک یا مهر را تشریح کرد و گفت: این افراد، چون فقر آهن دارند٬ مهر می‌خورند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902128

دیگر خبرها

  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟
  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان