Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید وفایی روز یکشنبه در نشست با مشاور و پیمانکار طرح خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس آباد با موضوع بررسی پیشرفت اجرای طرح افزود: احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس آباد، زمینه ساز تولید و اشتغال در استان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان طرح خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس آباد را یکی از مهمترین زیرساخت های تولید و اشتغال آفرینی در استان عنوان و خاطر نشان کرد: احداث این خط ، آثار مطلوب و مفیدی برای این منطقه در شرق استان سمنان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی، احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس آباد را از اولویت های طرح های در دست اقدام شرکت برق منطقه ای استان سمنان دانست و افزود : هدف از احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس آباد ، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب به منظور توسعه این منطقه است که با پیش بینی هزینه ای بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

طرح احداث خط ۶۳ کیلوولت دو مداره میامی- عباس آباد از نوع باندل دوسیمه ،برج مشبک فولادی ،به طول تقریبی ۶۵ کیلومتر است. 

برچسب‌ها شرکت برق منطقه ای سمنان سمنان انرژی برق طرح های عمرانی مصرف بهینه برق عملیات عمرانی میامی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای سمنان سمنان انرژی برق شرکت برق منطقه ای سمنان سمنان انرژی برق طرح های عمرانی مصرف بهینه برق عملیات عمرانی میامی برق احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر