Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:07:01 GMT

طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در بروجرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۸۳۷۴

طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در بروجرد آغاز شد

فریدون گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از تجربه های ناموفق مدیریت پارک حاشیه‌ای در گذشته که باعث نارضایتی و شکایت‌های مکرر شهروندان شده بود، ساماندهی فضاهای پارک حاشیه‌ای به روش هوشمند در دستور کار مدیریت سازمان حمل و نقل شهرداری قرار گرفته است. 

گودرزی افزود: طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای از امروز به‌ طور رسمی فعالیت خود را آغاز و در این طرح حاشیه خیابان‌ ها علاوه بر نصب علائم که نشان می‌دهد هزینه پارک کردن در کنار این خیابان‌ها به شکل هوشمند دریافت می‌شود، ارتباط مالی مستقیم بین پارکبان با راننده قطع می‌شود، و به تجهیزات هزینه‌ساز هم نیاز نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، متقاضیان باید برای ثبت‌نام و درج مشخصات خودروی خود در سامانه WWW.borujerd.farabinsoft.com  اقدام کرده و سپس حساب شهروندی خود را شارژ کنند.

گودرزی افزود: پس از ثبت نام در سامانه به هیچ کار دیگری نیاز نیست؛ چرا که اطلاعات مدت پارک خودرو و هزینه آن توسط پارکبانان که در طول روز معابر را کنترل می‌کنند، ثبت و محاسبه می‌شود و هزینه آن به ‌صورت خودکار از حساب شخص در سامانه برداشت و پیامک آن به مالک ارسال خواهد شد.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری بروجرد بیان کرد: در صورتی که شهروندی به دلایل مختلف، امکان ثبت مشخصات خودرو را نداشته باشند، در زمان پارک(توقف) از طریق همیاری پارکبان مستقر در معابر برای دارنده خودرو مراحل فوق به صورت رایگان صورت می پذیرد و فقط ثبت شارژ توسط مالک خودرو انجام خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: در این طرح بر اساس قراردادی که با پلیس محترم راهنمایی و رانندگی طبق قانون ١۵ تخلفات راهنمایی رانندگی منعقد شده است، هرگونه توقف بدون مجوز اعمال قانون خواهد شد. 

وی با بیان اینکه این طرح در راستای عدالت اجتماعی و حل مشکل ترافیک اجرا شده است، افزود: با اجرای این طرح گامی مهم در راستای حل مشکل ترافیک و جلوگیری از پارک دوبل و یا سواستفاده کسبه از پارک خودرو در ساعت‌های طولانی در مقابل محل کسب آنها می‌شود.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بروجرد شهرداری بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بروجرد شهرداری بروجرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بروجرد شهرداری بروجرد لرستان پارک حاشیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم

اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • درخواست پلیس از خودروسازها برای مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد