Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سعی می‌کنیم حضور افراد  صاحب ایده را در مراکز رشد و پارک‌های علم و فن‌آوری تسهیل کنیم و از طرفی سعی می‌کنیم تسهیلاتی را که لازم دارند افزایش دهیم و سهل‌الوصول کنیم. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، محمدعلی زلفی‌گل شامگاه شنبه در  جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری اظهار داشت: وظیفه وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در ستاد سیاست‌گذاری علم، فن‌آوری و نوآوری است و باتوجه به فرمان امسال که تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی است خوشبختانه بسترهای سخت‌افزاری، نرم‌افزاری این شعار در وزارت علوم است چرا که دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی، پارک‌های علم و فن‌آوری و مراکز رشد بسترهای مناسبی هستند که هم نخبگان حضور پیدا کنند و هم از نظر فضای فیزیکی و غیره امکانات مناسبی وجود دارد که ما سعی می‌کنیم حضور افراد  صاحب ایده را در مراکز رشد و پارک‌های علم و فن‌آوری تسهیل کنیم و از طرفی سعی می‌کنیم تسهیلاتی را که لازم دارند افزایش دهیم و سهل‌الوصول کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای همکاران هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان که در راستای تبدیل ایده خود به نوآوری و تولید و پدیده گام بردارند حتما سیستم‌های ترغیبی و تشویقی را به کار می‌گیریم.

از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها/ تاکید وزیر علوم بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی‌وزیر علوم در همدان: سید‌جمال‌الدین اسدآبادی مصلح قرن بود/ سید ‌عجین شدن دین با سیاست را پایه‌گذاری کردپای وزیر علوم به قطع 200 اصله درخت در پایتخت باز شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: هیئت علمی پایه‌های تشویقی ویژه‌ای برای فن‌آوری و نوآوری طراحی کرده است و آنها مشوقی برای همکارانی است که علم و دانش خود را در راستای تولید به کار بگیرند.

زلفی‌گل عنوان کرد: خوشبختانه با تصویب مجلس شورای اسلامی و تاسیس معاونت فن‌آوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در قانون بودجه 1401 هم برای معاونت علمی و فن‌آوری رئیس جمهوری  و هم برای وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است تا حداقل‌های لازم را برای کسانی که متقاضی هستند که ایده خود را آزمایش کنند و آن را به محصول تبدیل کنند مهیا شود‌.

انتهای پیام/712/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک های علم و فن آوری تحقیقات و فن آوری سعی می کنیم وزارت علوم وزیر علوم مراکز رشد فن آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان عین القضاتی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به شعار شورای ششم در حوزه فرهنگی و اجتماعی مبنی بر توسعه نشاط و شادابی و گردشگری با تاکید بر هویت شهری اظهار کرد: ساخت پارک‌های تخصصی و ورزشی یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم بوده که در این راستا نخستین پارک شطرنج با بیش از ۲۷ میز شطرنج تخصصی آماده بهره برداری است.

وی همچنین ادامه داد: در همین راستا نخستین پارک تخصصی تریال ویژه دوچرخه سواری و اولین زمین تخصصی ساحلی ویژه فوتبال و والیبال، مقابل ورزشگاه شهدای پنج مرداد افتتاح شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه توجه ویژه به ایجاد پارک‌های تخصصی همچنان در دستور کار است، افزود: اولین زورخانه در اراک با استانداردهای ملی در اراک ایجاد شده است.

وی با اشاره به طراحی پروژه نورالشهدا با ۱۶۰ هکتار به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری و تفریحی و ورزشی سطح کشور افزود: بیش از ۱۲ هکتار کاربری این منطقه به مراکز خدماتی و تفریحی تعلق می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی اراک گفت: در راستای توجه به مناطق کم برخوردار تأسیس زمین‌های چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است که امسال در کوی سجادیه، کوی ابوالفضل، شهرک اندیشه و کوی هجرت ایجاد می‌شود.

عین القضاتی بیان کرد: تأسیس سالن‌های چند منظوره فرهنگی اجتماعی با ۱۵۰۰ مترمربع در حال بهره برداری و احداث است.

وی با اشاره به اینکه هویت محله‌ای مدنظر قرار دارد، افزود: طرح محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله دستور کار قرار گرفته است که شورای محلات در این محله‌ها افتتاح می‌شود.

کد خبر 6094439

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد