Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@21:11:41 GMT

فیلم/ تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۸۴۲۰

فیلم/ تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از مسجدالاقصی

شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات، حمایت خود را از ملت فلسطین و اعتکاف‌کنندگان در مسجدالأقصی اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات، حمایت خود را از ملت فلسطین و اعتکاف‌کنندگان در مسجدالأقصی اعلام کردند. شهروندان بحرینی در این تظاهرات از روی پرچم رژیم غاصب صهیونیستی نیز عبور و آن را لگدمال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۴۰۱ يکشنبه ۲۸ فروردين | ساعت:09:38 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم بحرین مسجد الاقصی تظاهرات فلسطین اعتکاف اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت فلسطین فیلم/توزیع روزانه افطاری ساده در حرم مطهر رضوی فیلم/ روایت شهید حجازی از پیش‌بینی حاج قاسم فیلم/ بدون تعارف با خانواده شهید دارایی فیلم/ هیچ گاه از فردی بابت انتقاد شکایت نکرده‌ام صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، امروز چهارشنبه شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

در جریان این تعرض صهیونیست ها اقدام به برگزاری مناسک تحریک آمیز تلمودی در قبله اول مسلمانان جهان کردند. همچنین یکی از شهرک نشینان در اقدامی تحریک آمیز برای برانگیختن احساسات مسلمانان، پرچم اسرائیل را با خود حمل می کرد.

در روزهای اخیر گروه های مختلف فلسطینی درباره پیامدهای تعرضات گسترده صهیونیست ها به مسجدالاقصی هشدار داده و از فلسطینیان نیز خواسته اند با حضور گسترده در این مکان مقدس اسلامی با اقدامات شهرک نشینان به ویژه در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی در ایام اعیاد یهودی مقابله کنند.

کد خبر 6094052 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • لایحه علیه تظاهرات های حمایت از فلسطین در آمریکا تصویب شد
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین