Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی تاکید کرد: جسارت و جنایت اخیر صهیونیست‌ها، عمق استیصال رژیم صهیونیستی برابر مقاومت اسلامی و انتفاضه جدید فلسطین را آشکارتر کرده است.

به گزارش ایسنا، در پی جنایت اخیر رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمین جهان و حمله به نمازگزاران در ماه مبارک رمضان که به مجروح شدن بیش از ۱۵۰ تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین گردید؛ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم »

حملۀ وحشیانه و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی، عمق استیصلال صهیونیست‌ها در مصاف با مقاومت اسلامی فلسطین و هراس و  وحشت  آنان از ابتکار عمل و عملیات‌های پیش دستانه و شهادت‌طلبانه روزهای اخیر مجاهدان مؤمن و جوانان غیور فلسطینی و محور مقاومت اسلامی علیه ظلم و تجاوز را آشکارتر و این رژیم سفاک را به تکاپو و دست و پازدن‌های بی‌نتیجه، سوق داده است.

امروز، ظهور انتفاضۀ نوین مسجد الاقصی با حضور حماسی و شجاعانۀ نسل جدید وجوانان غیرتمند فلسطین، این تصویر شکوهمند را فرا روی جهانیان قرار داده است که مقاومت اسلامی فلسطین پرقدرت تر و با ایمان و انگیزه و اراده‌ای متراکم تر در کنار نسل‌های قبل در میدان مقاومت و مبارزه، به کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدل شده است.

حملۀ وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک ‌حرمت این مکان مقدس الهی، در روز جمعه و در روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان و ضیافت الله؛ خشم و نفرت فراگیر امت بزرگ اسلامی را  پدیدار  و تبعات این اقدام وحشیانه، رژیم اشغالگر قدس را در انفعال و استیصال راهبردی قرار داده است، بی تردید این اقدام شیطانی نقطۀ عطفی در آرمان محو  این غدۀ سرطانی از کرۀ زمین قلمداد و رژیم اشغالگر قدس را یک گام دیگر به زوال و نابودی نزدیک‌تر ساخته است.

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محکومیت شدید این جنایت سبعانه  و تأسف بار از جامعۀ بین‌الملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری جهان و بویژه از کشورهای مسلمان می‌خواهد به وظایف خطیر انسانی، شرعی و تاریخی خود برای توقف این تجاوزات قرون وسطایی عمل کرده  و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین را در دستور کار خود قرار دهند.

بی‌تردید این جنایت و هتک حرمت کم سابقه، باعث شعله ورتر شدن خشم مقدس انتفاضه علیه رژیم ددمنش صهیونیستی در سراسر سرزمین‌های اشغالی خواهد شد و به توفیق الهی پاسخ‌های کوبندۀ و معنادار مجاهدان قدس شریف برچیده شدن بساط رژیم سفاک را سرعت خواهد بخشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قدس اشغالی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم

یکی از مسئولان ارشد حماس اعلام کرد: پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع حماس درباره مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا را دریافت کردیم و بعد از اتمام بررسی‌ها پاسخ خود را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خلیل الحیه معاون رئیس حماس در نوار غزه در بیانیه‌ای درباره مذاکرات مربوط به آتش‌بس و تبادل اسرا که با حواشی زیادی طی هفته‌های گذشته همراه بوده است و صهیونیست‌ها مانع از به نتیجه رسیدن آن شده بودند، اعلام کرد: حماس پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را به موضع این جنبش درباره مذاکرات که در ۱۳ آوریل به میانجی‌های قطری و مصری تحویل شده بود دریافت کرد.

الحیه بدون اینکه به جزئیات بیشتر اشاره کند تأکید کرد: جنبش حماس پاسخ رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند و بعد از اتمام بررسی‌ها موضع خود را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدیدی از جانب قطر و مصر جهت رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل در حال انجام است و یک شتاب جدیدی در مذاکرات درباره معامله تبادل اسرا وجود دارد.

این اظهارات مقام مذکور آمریکایی در زمانی مطرح شد که قاهره اعلام کرد روز جمعه یک هیئت امنیتی از مصر شامل گروهی از متخصصان پرونده فلسطین برای گفتگو درباره چارچوب جامع آتش‌بس غزه وارد تل‌آویو شده است.

شبکه خبری قاهره به نقل از یک مقام امنیتی مصر گزارش داد که پیشرفت‌های قابل‌توجهی در نزدیک کردن دیدگاه‌های هیئت‌های مصری و اسرائیلی درباره رسیدن به توافق آتش‌بس در نوار غزه صورت گرفته است.

از سوی دیگر وب‌سایت عبری «۰۴۰۴» اعلام کرد که «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه راست افراطی اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را تهدید کرده است که در صورت موافقت با ابتکار مصر، او (اسموتریچ) کابینه را ترک خواهد کرد.

براساس گزارش این شبکه صهیونیستی، اسموتریچ ابتکار مصر را یک تسلیم خطرناک از جانب اسرائیل و یک پیروزی فاجعه‌بار برای حماس دانست.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از وزرای شورای امنیتی کوچک این رژیم که هویت خود را فاش نکرد اعلام کرده است که نتانیاهو خواستار رسیدن به توافق نیست و موانع زیادی در این زمینه ایجاد می‌کند.

این درحالی است که یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره این تغییرات ایجاد شده اظهار داشت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید. اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با مصری‌ها هستند تا به پیشنهادی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را قبول کنند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

کد خبر 748351

دیگر خبرها

  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام