Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:59:59 GMT

مسیر رفت بلوار ۳۶ متری میدان «لیلاخ» سنندج مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۸۶۲۵

مسیر رفت بلوار ۳۶ متری میدان «لیلاخ» سنندج مسدود شد

میلاد زمانه پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اجرای عملیات تکمیل بلوار ۳۶ متری اتصال میدان «لیلاخ» به تقاطع غیر همسطح «سنجرخان» مسیر رفت این بلوار تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: یکی از طرح‌های نیمه تمام عمرانی در شهر سنندج، تکمیل بلوار ۳۶ متری اتصال میدان لیلاخ در بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان است که این بلوار با طول هزار و ۸۰۰ متر و عرض ۳۶ متر شامل دو لاین سواره رو ۱۰ و نیم متری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانه پور خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل معارض حدود ۴۰۰ متر طول این بلوار از سمت لاین رفت به سمت تقاطع غیر همسطح سنجرخان در سال گذشته تکمیل نشده بود.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات این دوره شهرداری توافق با مالک برای رفع معارض بود که در آبان ماه این توافق حاصل ولی به دلیل مساعد نبودن هوا عملیات تکمیل این طرح به امسال موکول شد.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج افزود: در راستای تکمیل این طرح عمرانی عملیاتی نظیر احداث دیوار حائل به طول ۸۰ متر و ارتفاع چهار متر و عملیات راکفیل، خاکریزی، جدول گذاری، اساس، آسفالت و نصب تیر روشنایی، مسیر رفت از سمت میدان لیلاخ به تقاطع غیر همسطح سنجرخان تا اطلاع ثانوی مسدود است و شهروندان می‌توانند از مسیر بلوار ساحلی به سمت لاین کند رو جلوی میدان بار تردد کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان اردیبهشت ماه جاری این مسیر دوباره بازگشایی شود و مشکلات ترافیکی این محور کاهش یابد.

کد خبر 5468729

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج شهرداری سنندج پروژه عمرانی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان گرد و غبار گرگان بیرجند آلودگی هوا تقاطع غیر همسطح ۳۶ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، راه ارتباطی شهر شیرینو در شهرستان کنگان استان بوشهر به طرف تنگ توکلی در بخش اسیر شهرستان مهر به دلیل ریزش کوه مسدود است.
حمزه محمدی افزود: همچنان ریزش کوه در این جاده ادامه دارد و مسیر در محدوده شهرستان کنگان مسدود شده است.

فرماندار مهر از رانندگان خواست برای سفر به استان بوشهر از مسیر‌های فاریاب، اخند و یا دارالمیزان، جم و عسلویه تردد کنند.
وی از شهروندان  هم خواست تا پایان بارندگی و بهبود وضعیت از این مسیر آمد و شد نکنند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب