Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) دزفول به همت خیرین طبخ و توزیع ۴۰۰۰ پرس غذای گرم جهت توزیع در مناطق محروم شهرستان دزفول آماده و توزیع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از  دزفول،  یکی از سنت‌های حسنه در ماه مبارک رمضان افطاری دادن است، این سنت حسنه به اندازه‌ای مورد تاکید است که روایت‌های بسیار آمد که در این ماه ولو یک دانه خرما مومنان را افطار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حدیثی دیگر امام صادق (ع) می‌فرماید: « کسی که مؤمنی را افطاری دهد، کفاره یک سال گناه او شمرده می‌شود و کسی که دو مؤمن را افطاری دهد، بر خداوند است که او را وارد بهشت سازد».

طبخ غذای نذری و کمک به نیازمندان در طرح احسان و اطعام حسینی در استان خراسان جنوبی اجرا می شودطبخ غذای متبرک وعده افطار و توزیع در حاشیه شهر مشهد + فیلممراکز تهیه و طبخ غذا در شهرهای قرمز، تنها به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند

علاوه بر این خدمت به خلق موضوعی است که همواره مورد تاکید ائمه معصومین و بزرگان علم، فرهنگ و ادب بوده است به گونه‌ای که سعدی خدمت به خلق را تنها شاخص عبادت کردن می‌داند، آنجا که می‌فرماید: « عبادت به جز خدمت خلق نیست/ به تسبیح و سجاده و دلق نیست».

گروه‌های جهادی نیز بارها ثابت کردند که جز خدمت به خلق پا به عرصه نگذاشتند و از هیچ کوششی برای رفع محرومیت، زندگی بهتر و خدمت به مردم به ویژه در نقاط محروم دریغ ندارد.

گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) جهت جشن میلاد کریم اهل البیت امام حسن مجتبی(ع) و به همت خیرین طبخ و تزیع 4000 پرس غذای گرم جهت توزیع در مناطق محروم شهرستان دزفول آماده و توزیع کردند.

در ادامه تصاویری از این اقدام خداپسندانه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/337/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد