Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: پویش «به حرمت علی_می بخشم» موجب گذشت اوایای دم از قصاص نفس شد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی در گزارشی از موفقیت پویش «به حرمت علی_می بخشم» در استان، اظهارکرد: بعد از انتشار تصاویر این پویش در سطح استان و به ویژه شبکه‌های اجتماعی، یکی از صلح یاران فعال و پر تلاش این استان پوستر مربوط به این پویش را در وضعیت شبکه اجتماعی خود قرار می‌دهد که گفتنی است در همان برهه زمانی این صلح یار پیگیر اخذ رضایت از اولیای دم برای گذشت از قصاص بوده که خوشبختانه بعد از دیدن این پویش طی تماسی با صلح یار «ستاد ملی صبر» اعلام کردند که به حرمت مولایمان حضرت علی (ع) از خون عزیزمان گذشت می‌کنیم و بخشش او را به خداوند متعال می‌سپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: به بخاطر این بزرگی و از خود گذشتگی و همچنین وضعیت ضعیف مالی اولیای دم، خانواد متهم موظف می‌شود در موعد مقرر دیه توافقی را پرداخت کند و متهم از زندان رهایی یابد.   انتهای پیام/ برچسب ها: بخشش از قصاص حل اختلاف استان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بخشش از قصاص حل اختلاف استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من