Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرپل ذهاب گفت: همایش بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه امسال در این شهرستان با حضور جمعی از بسیجیان از سراسر کشور برگزار می‌شود.

نورالدین فرزادی پور گفت: بازی دراز یکی از ارتفاقات بسیار ارزشمند و مهم شهرستان سرپل ذهاب در دوران دفاع مقدس است و این شهرستان به عنوان مشهد مظلومان‌فاتح نامگذاری شده کلامی به حق است، زیرا که جای جای این سرزمین مقدس محل ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر از سراسر نقاط کشورمان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازی دراز فرصتی است که همه یادگاران دوران دفاع مقدس راویانی برای نسل‌های بعدی به منظور شرحی از این افتخارات باشند.

به گفته فرزادی‌پور، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت امسال در این همایش حضور داشته باشند و این مهم وظیفه‌ای برای ما ایجاد می‌کند که تمهید مقدمات را در قالب تشکیل ۶ کمیته کارگروه داشته باشیم.

 همچنین با مشارکت سپاه پاسداران شهرستان سرپل ذهاب و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی مقدمات لازم فراهم شده و مذاکرات لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم انجام گرفته است.

فرزادی پور گفت: امید است برنامه ریزی برای تولید محتوا و اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور انتقال این رخداد به مخاطبین را داشته باشیم.

به گفته فرزادی پور، باید از ظرفیت فضای رسانه‌ای و فضای مجازی و همه قابلیت‌های فرهنگی و مذهبی برای شناساندن فرهنگ شهادت و معرفی شهرستان در این همایش استفاده کنیم.

ارائه خدمات پزشکی به شرکت‌کنندگان در گرامیداشت بازی دراز
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هماهنگی لازم برای ارایه خدمات لازم حوزه سلامت به شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز در سرپل‌ذهاب انجام شده است.

دکتر قباد محمدی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی دراز با برگزاری یادواره شهدا در هفته آخر ماه مبارک رمضان در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود که حوزه بهداشت و درمان با محوریت بسیج جامعه پزشکی همیشه افتخار این را داشته که یکی از حوزه‌های پشتیبانی کننده این مراسم باشد.

باتوجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی پیش بینی می‌شود این مراسم معنوی با استقبال ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری روبرو شود. بنابراین بایستی هماهنگی‌های لازم برای ارایه خدمات لازم در حوزه بهداشت و درمان شرکت کنندگان در این مراسم صورت پذیرد و برنامه‌ای مسنجم تدوین شود.

نیازمندی‌های مهمی مانند آمبولانس از مسیر کرمانشاه تا بازی دراز به ویژه شهرستان سرپل ذهاب باید مشخص شود، ضمن اینکه کمک گرفتن از پایگاه‌های اورژانس استان‌های همجوار در تحقق این امر بسیار مهم است.
برآورد و تامین دارو‌های مورد نیاز اورژانس و بیمارستان‌های غرب کشور، تامین نیرو‌های درمانی مورد نیاز در بیمارستان سرپل ذهاب، ۲ دستگاه موبایل کلینیک دندان پزشکی، غذا و بازدید بهداشتی از اماکن پخت و پز، پوشش پنج مسیر منتهی به شهرستان سرپل ذهاب و آماده باش بیمارستان‌های مسیر ورودی استان از مهمترین اقدامات برای برگزاری مراسم گرامیداشت بازی دراز در حوزه بهداشت و درمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی دراز کرمانشاه بزرگداشت عملیات بازی دراز کرمانشاه شهرستان سرپل ذهاب شرکت کنندگان بازی دراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب