Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:40:21 GMT

۲۰ درصد مشترکان برق در البرز پرمصرف هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۲۱۵

۲۰ درصد مشترکان برق در البرز پرمصرف هستند

ایسنا/البرز معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: هزینه خرید انشعاب در داخل کلانشهر کرج به جز هزینه خرید کنتور سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در حواشی و شهرهای اقماری دو میلیون و ۴۰۰ تومان است.

محمدمهدی بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک برق در البرز وجود دارد که حدود ۸۰ درصد آنها یعنی حدود یک میلیون و ۱۰۰ مشترک خانگی و باقی مربوط به سایر مصارف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کم کم به روزهای گرم سال و افزایش میزان مصرف برق به واسطه استفاده از وسایل سرمایشی نزدیک می‌شویم گفت: خوشبختانه حدود ۸۰  درصد مشترکین خانگی استان طبق الگوی عادی برق مصرف می‌کنند و تنها ۲۰ درصد از آنها جزو مشترکین پرمصرف محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: الگوی عادی مصرف در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور هر ماه ۳۰۰ کیلووات و در ماه‌های دیگر ۲۰۰ کیلووات است.

این مسئول اضافه کرد: در آخرین روزهای سال گذشته شاهد افزایش تعرفه برق برای مشترکین پرمصرف بودیم و با این اوصاف مشترکینی که خارج از الگوی یاد شده انرژی مصرف کنند، با افزایش پلکانی هزینه برق مواجه می‌شوند.

بهرامی افزود: در حال حاضر میزان مصرف برق در البرز عادی است و مشکلی در تامین برق مورد نیاز مردم نداریم ولی با گرم شدن هوا و افزایش مصرف، باید مدیریت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تابستان را بدون قطعی برق پشت سربگذاریم.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: با توجه به احتمال نابرابر بودن میزان عرضه با تقاضای برق در تابستان، از شهروندان درخواست می‌شود در خصوص استفاده از لوازم برقی حساسیت بیشتری به خرج دهند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه سالانه بین ۳۰ تا ۵۰ هزار مشترک جدید به استان اضافه می‌شود، توضیح داد: هزینه خرید انشعاب در داخل کلانشهر کرج به جز هزینه خرید کنتور سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در حواشی و شهرهای اقماری دو میلیون و ۴۰۰ تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هزینه خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز