Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار همدان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان مشکل زمین ندارد، گفت: یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای ۳۱ شهر ‌استان تامین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر با بیان اینکه حرکت پرشتاب طرح نهضت ملی مسکن از شهرستان ملایر آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به هدف‌گذاری کشوری و برش استانی، ساخت 100هزار مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه در بدو ورود به استان، با پیگیری و تلاش مجموعه مدیریتی ملی و استانی، مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن حل و فصل شد، افزود:‌ با توجه به برنامه دولت قبل در راستای اقدام ملی مسکن و ثبت نام و واریز کردن وجه نقد توسط بیش از 5 هزار نفر برای ساخت مسکن، به دلیل عدم تامین زمین، هیج اقدام جدی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه از ظرفیت و توانمندی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن در شهر‌های مختلف استان همدان استفاده خواهد شد، تصریح کرد:‌ با تامین یک هزار و 100 هکتار زمین برای 31 شهر در استان و الحاق آن به طرح نهضت ملی مسکن، مشکل زمین حل شد.

چالش‌های اجرای نهضت ملی مسکن در استان فارس/ 2400 هکتار زمین تامین شدزمین برای طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای استان خراسان‌جنوبی تأمین شدساخت 1522 واحد نهضت ملی مسکن در هشتگرد/ اختلال سامانه مسکن مهر رفع شد

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه عملیات اجرایی 552 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، توسط مجموعه سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی در ملایر آغاز خواهد شد، ادامه داد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر 420 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در قالب 13 بلوک هفت طبقه‌ای با اسکلت بتنی در زیربنای 70 هزار مترمربع در شهرک ولیعصر(ع) بالای دریاچه کوثر احداث می‌شود، عنوان کرد: با اجرای این پروژه برای یک‌هزار و 160 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهم نهضت ملی مسکن ملایر در نظر گرفته شده است، گفت: یک‌هزار و 100 واحد مسکونی احداث خواهد شد که در فاز نخست عملیات اجرایی 502 واحد آغاز شد. به صورت همزمان عملیات اجرایی 50 واحد مسکونی روستایی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان در بیش از 20 روستای این شهرستان آغاز شده است. این طرح با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی اجرا خواهد شد و برای 45 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حرکت دولت سیزدهم در راستای خدمت و خدمت‌رسانی در همه ابعاد، پرشتاب است، اظهار داشت: امروز فرصت پرداخت به مباحث حاشیه‌ای و بی‌محتوا نیست، بلکه هدف و برنامه ما خدمت و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است.

استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بی‌توجهی به حاشیه‌سازی‌ها در راستای خدمت‌‌رسانی به شکل جهادی و شبانه‌روزی اقدام کنند. 

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن استاندار همدان واحد مسکونی یک هزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

دیگر خبرها

  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز