Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:19:58 GMT

تلاوت اختصاصی احمد ابوالقاسمی در خبرگزاری مهر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۳۰۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار مهر، در روایات اهل بیت (ع) بر قرائت قرآن تاکید بسیار شده و دارای ثواب فراوان بر آن شمرده‌اند. مهم‌ترین ویژگی ماه رمضان، نزول قرآن است که در شب قدر بر قلب نازنین پیامبر اکرم (ص) نازل شده است. از این رو از امور بسیار مهم در این ماه، تلاوت‏ قرآن مجید است که با شروع ماه رمضان، سزاوار است قرآن بسیار تلاوت‏ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و بهار قرآن، بخش‌هایی از تلاوت احمد ابوالقاسمی قاری برجسته و بین المللی قرآن مربوط به آیات ابتدایی سوره مبارکه کهف که در خبرگزاری مهر تلاوت شده است را تقدیم نگاهتان می‌کنیم.

کد خبر 5468239 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ایران احمد ابوالقاسمی رادیو قرآن ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 ماه امید قرآن خبرگزاری مهر ماه رمضان 1401 ماه امید ماه مبارك رمضان قرآن قرآن کریم فعالیت های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم نمایشگاه قرآن سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله خامنه ای اوقات شرعی امام خمینی امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران در سالن فدراسیون در حال پیگیری است و بازیکنان برای حضور در لیست نهایی به دنبال جلب نظر سرمربی تیم ملی هستند.

صابر کاظمی قطر پاسوری که این فصل در الکویت کویت توپ می زد قرار است فردا به اردوی تیم ملی ملحق شود و در تمرینات شرکت کند. اما به دلیل نا آماده بودن احتمالا نتواند با تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال شرکت کند. کاظمی فردا با موریسیو موتا پائز در این باره صحبت خواهد کرد تا تکلیف حضور یا عدم حضورش مشخص شود. این در حالیست که تا الان قرار نبود کاظمی به اردوی تیم ملی ملحق شود.

تیم ملی که قبل از اعلام انصراف ها و مصدومیت ها در پست قطر پاسور غنی بود حالا با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و احتمالا صابر کاظمی در این پست به مشکل خورده است و امین اسماعیل نژاد تنها قطر پاسور با تجربه حاضر در اردو خواهد بود.

والیبال ملی ایران در آستانه انتخابی المپیک یکی از عجیب‌ترین سالهای خود را پشت سر می گذراند و شاید حدود ده سال پیش که تیم ملی در چنین روزهایی در لیگ جهانی غوغا می کرد، کسی فکرش را نمی کرد که امروز به چنین سرنوشتی دچار شود.

دیگر خبرها

  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • اختصاصی: سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم