Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- برخی موافقان اجرای باغ ویلاها معتقد هستند با اجرای این طرح سرمایه در شهر گناباد باقی خواهد ماند و سبب رشد شهر می‌شود و مخالفان نیز معتقد هستند این باغات در آینده با مشکل کم آبی روبه رو خواهند شد و تنش‌هایی را به همراه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، در سفر بهمن ماه استاندار خراسان رضوی به شهرستان گناباد، در جلسه معاون عمرانی استانداری با شهرداران خدایی بیان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم این شهر به هیچ عنوان خوشایند نیست و باید نسبت به جمع آوری این ساخت و سازها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصیری فرماندار گناباد نیز اعلام کرد این ساخت و سازها از چندین سال قبل است و باید کارگروهی تشکیل و به این موضوع رسیدگی کند.

همچنین حمید زارع حسینی شهردار گناباد گفت:در این راستا 15 مورد رای قطعی تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهر گناباد در کمیسیون ماده 100 صادر و هشت مورد آن انجام شد.

پس از برگزاری جلسات متعدد تخریب برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه جهاد کشاورزی صورت گرفت و در ابتدا باغ ویلاها سمت روستای رهن و در چند روز قبل باغ ویلاهای سمت روستاهای بخش مرکزی گناباد تخریب شد.

خبرگزاری تسنیم نیز در سلسه گزارش‌هایی تحت عنوان "جولان ساخت وسازهای غیر مجاز در گناباد/ تخریب تنها راه چاره نیست" و" دادستان گناباد: پیگیری پرونده ساخت و سازهای غیر‌مجاز ادامه دارد" و" گزارش تسنیم نتیجه داد؛ تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در گناباد آغاز شد" و" 4 بنای غیرمجاز در بخش مرکزی شهرستان گناباد تخریب شد" به بررسی و پیگیری این موضوع پرداخت .

برخی موافقان اجرای باغ ویلاها معتقد هستند با اجرای این طرح سرمایه در شهر گناباد باقی خواهد ماند و سبب رشد شهر می‌شود و مخالفان نیز معتقد هستند این باغات در آینده با مشکل کم آبی روبه رو خواهند شد و تنش‌هایی را به همراه خواهد داشت.

دادستان گناباد: پیگیری پرونده ساخت و سازهای غیر‌مجاز ادامه داردگزارش تسنیم نتیجه داد؛ تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در گناباد آغاز شد + تصاویرجولان ساخت وسازهای غیر مجاز در گناباد/ تخریب تنها راه چاره نیست

اما ساخت باغ ویلاها که عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان گناباد را تشکیل می‌دهد موافقان و مخالفان زیادی دارد که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم.

 

 

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساخت و سازهای غیرمجاز ساخت و سازهای غیر مجاز سازهای غیر مجاز مجاز در گناباد معتقد هستند باغ ویلاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند