Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:41:02 GMT

فروشندگان بورس زنجان بیشتر از خریداران شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۴۳۳

فروشندگان بورس زنجان بیشتر از خریداران شدند

ایسنا/زنجان مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۷ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۳ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (منتهی به ۲۵ فروردین)، اظهار کرد: در  معاملات هفته گذشته در مجموع ۶۸۷ میلیون و ۷۶ هزار و ۳۷۳ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته، بیش از ۱۱۲۳ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۸۵۸ هزار ریال بود که ۲۷ درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد دارد.

این مسئول ادامه داد: ارزش سهام خریداری‌ شده در این مدت، بیش از ۵۳۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون و ۱۷۷ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۵۹۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون و ۶۸۱ هزار ریال بود.

نجفی با بیان اینکه ۴۷ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۳ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت، تصریح کرد: این معاملات توسط ۲۵ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته ماقبل (منتهی به ۱۸ فروردین)، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۰۱ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۱۹ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از ۸۸۷ میلیارد و ۵۸۱ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان بورس معاملات این منطقه در هفته هفته گذشته بورس منطقه هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند

طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا؛ در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵.۶درصد افزایش داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس