Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان روز یکشنبه در آیین آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی به خبرنگار ایرنا گفت:این بسته های معیشتی در راستای مواسات و همدلی بین محرومان این شهرستان توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی این بسته های معیشتی را شامل برنج، روغن خوراکی ، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، سویا و مرغ عنوان کرد و افزود:ارزش هر بسته معیشتی پنج میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در ۲ سال گذشته بانک اطلاعاتی از محرومان و اقشار کم درآمد منطقه تهیه شده و سعی بر آن است این بسته‌ها با کمک پایگاه‌های بسیج محلات بین خانواده‌های کم‌برخوردار و مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شود.

وی افزود:با کمک سایر دستگاه‌ها تلاش می شود به مناسبت عید فطر نیز سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تامین و بین خانواده های نیازمند آبادان توزیع شود.  

سرهنگ پاسدار احمدی گفت:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان آبادان توزیع شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسته معیشتی آبادان پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسته معیشتی آبادان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسته معیشتی آبادان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار