Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امید پارسایی فر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فعالیت هنرمندان در رشته‌های آفرینش‌های ادبی، پژوهش، هنرهای تصویری، ادبیات پایداری، تجسمی، موسیقی، نمایش و پادکست و نمایش صوتی ارزیابی‌شده است که در نهایت منتهی به فهرست ۵۱ نفر شد.

وی بیان کرد: در آیین اختتامیه علاوه بر تقدیر از ۵۱ هنرمند، شاهد معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسایی‌فر ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی در سال ۱۳۹۹ امکان برگزاری رویداد هفته هنر انقلاب وجود نداشت و در نهایت برگزاری آن به سال جاری موکول شد.

وی در این ارتباط با تعطیلی کنسرت‌ها و گالری‌ها به خاطر شیوع کرونا یادآور شد: در ۲ سال گذشته فعالیت‌های هنری تعطیل و آسیب جدی به هنرمندان وارد شد و به همین دلیل فاصله‌ جدی بین مردم و هنر ایجاد شد که باید آن را جبران کرد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به معیارهای چهره هنر انقلاب اظهار کرد: سوابق فردی هنرمند و پرمخاطب بودن اثر از شاخص‌های اصلی در انتخاب و معرفی هنرمند برتر هنر انقلاب در استان بوشهر است و خود شخص باید یک وجهه و شخصیت متناسب با شانیت هنر انقلاب و تأثیر جدی در امر آموزش هنر به نسل جوان داشته باشد.

وی تاکید کرد: آثار انتخابی در رویداد هنر انقلاب باید تولیدی در عرصه جامعه و جریان سازی و فرهنگ‌سازی متناسب باهنر انقلاب حداقل در سطح استان ایجاد کرده باشد.

پارسایی‌فر گفت: اثر شاخص هنر انقلاب باید نسب به‌اتفاق های که در سطح جامعه، کشور و یا در عرصه بین‌الملل رخ‌داده بتواند یک عکس‌العمل و واکنش داشته باشد و دریافت جوایز و مقام‌های ملی و بین‌المللی در انتخاب‌ آن چهره مؤثر خواهد بود.

براساس اعلام رئیس حوزه هنری بوشهر در بخش هنرهای تجسمی (به ترتیب حروف الفبا) یاسر باغداری( گرافیست )، علی بحرینی(نقاش)، عباس حیدری ( عکاس )، رضا شاه حسینی ( خوشنویسی) ، سید حسین صافی (عکاس)، محمد عباسی (گرافیست )، محمدعلی نادری (نقاش )، مهرداد افراسیابی، حسین روشنکار (کارگردان)، گروه متنا  فضای مجازی (تصویری)، مهدی فاطمیان (کارگردان و تهیه کننده)، کریم فائقیان(کارگردان)، ابراهیم قهوه چی زاده(کارگردان و تدوینگر)، پیران کبگانیان(کارگردان)، علی لاوری (کارگردان)، سید عظیم موسوی نژاد (کارگردان )، مهدی معتمدی (واحد فضای مجازی صدا و سیمای مرکز بوشهر) گزینه معرفی به عنوان چهره برتر هنر انقلاب هستند.

در هنرهای تصویری عبدالحسن بجلی (کارگردان )، حسن تقوایی (کارگردان و تدوینگر )، امین چاه شوری (کارگردان) و امیر رستافرد (کارگردان پویانمایی) به عنوان نامزد در این زمینه معرفی شده اند.

در بخش هنرهای نمایشی کاظم ارجمندنیا (کارگردان)، حسن بحرانی (کارگردان)، محمدبناری (تهیه کننده)، عقیل جماعتی (نمایشنامه نویس بازیگر و کارگردان)، محمد فخرایی مطلق (نویسنده )، احمدرضا قربانی ( بازیگر)، علی قربانی (نویسنده و کارگردان )، محمدباقر کازرونی (تهیه کننده و فعال نمایش) از دیگر گزینه‌های معرفی به عنوان چهره برتر انقلاب اسلامی در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ هستند.

در حوزه  موسیقی اکبر ابراهیمی ( آهنگساز)، حسین کشتکار بوشهری (خواننده)، اصغر قربانی (آهنگساز)، امین فرامرزی (موسیقی)، امیر میرشکاری (موسیقی محلی)، ساسان نوذری  (خواننده و آهنگساز) و در بخش آفرینش های ادبی غلامرضا ابراهیمی (شعر)، حسین دارند(شعر)، ایرج صغیری (داستان نویسی)، حیدر منصوری (شعر) به عنوان گزینه مطرح هستند.

 در پژوهش نیز دکتر احمد جولایی( پژوهش)، دکتر بشیر علوی (پژوهشگر)، دکتر عبدالکریم مشایخی (پژوهشگر و مورخ)، جهانشیر یاراحمدی (پژوهشگر)، در ادبیات پایداری علیرضا مظفری زاده (مولف )، منوچهر بایندری (مولف)، فرزانه دهقانی (مولف) به عنوان نامزد معرفی شدند.

در بخش گروه ها، گروه صدای انقلاب (سرود)، نوای ملکوت (موسیقی)، نجم الثاقب شهر بادوله (سرود) گزینه‌های معرفی به عنوان چهره برتر هنر انقلاب در استان بوشهر هستند.

در حوزه پادکست و نمایش صوتی پیمان زند و زنده‌یاد نگین گتویی زاده (پادکست )، هادی صفرپور(واحد نمایش صدا و سیمای مرکز بوشهر) و حسن مختارزاده(پادکست) به عنوان گزینه معرفی شدند.

برچسب‌ها گرافیست هفته هنر انقلاب عکاس پادکست محمد عباسی تدوینگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرافیست هفته هنر انقلاب عکاس گرافیست هفته هنر انقلاب عکاس پادکست محمد عباسی تدوینگر عنوان چهره استان بوشهر هنر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان،احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر روز جمعه ۲۱  اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

این انتخابات همچون دور نخست به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران