Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندار جدید مرکز کردستان گفت: می‌طلبد امسال همه اقشار مختلف مردم یکصدا و منسجم در مراسم وحدت‌بخش روز جهانی قدس در استان حضور پیدا کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج، حسن عسگری پیش‌ازظهر امروز در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس در استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک میلاد پر خیر و برکت امام حسن مجتبی(ع) به همه شیفتگان پیامبر(ص) و خاندان پاک و مطهرش اظهار داشت: بعد از حدود دو سال تعطیلی مناسبت‌ها، امسال به برکت زحمات و سیاست‌های دولت مردمی و جهادی دولت سیزدهم و فروکش کردن کرونا، شاهد برگزاری حضوری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در استان کردستان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت متفاوت، باشکوه و حضور همه مردم انجام شده است، گفت: قطعاً حضور مردم در راستای توصیه‌های بیانیه گام دوم انقلاب و انسجام اجتماعی بیشتر تأثیرگذار باشد.

فرماندار جدید سنندج با اشاره به اینکه اعلام انزجار از استکبار و کفر جهانی در روز جهانی قدس در تقویت روحیه عمومی مردم تأثیرگذار و پیام‌های معناداری برای دشمنان جمهوری اسلامی خواهد داشت، تصریح کرد: می‌طلبد امسال همه اقشار مختلف مردم یکصدا و منسجم در این مراسم وحدت‌بخش حضور پیدا کنند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروزه رژیم صهیونیستی در حال افول است، افزود: باید تلاش کنیم این ایام را مختص و محدود به راهپیمایی روز جهانی قدس نکنیم بلکه با جهاد تبیین دستاوردهای نظام و خباثت‌های استکبار جهانی را بازگو کنیم.

عسگری با بیان اینکه امروزه اقتدار جمهوری اسلامی باعث شده، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار بگیرد، عنوان کرد: متناسب با این ایام برنامه‌های مختلفی در رابطه با آشنایی نسل جوان جامعه با این خیانت‌ها در جلسات و نشست‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز تدارک دیده شده که به خوبی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه‌های جانبی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان کردستان خبر داد و اعلام کرد: تبلیغات محیطی، برپایی ایستگاه نقاشی و نمایشگاه یا موضوع جنایت‌های رژیم، تولید محتوا و فعالیت‌های رسانه‌های در فضای مجازی از جمله برنامه‌ها این ایام خواهد بود.

فرماندار جدید سنندج تأکید کرد: بیان دستاوردها و برکات نظام و  سخنرانی در جهت تبیین خباثت‌های رژیم صهیونیستی مورد نظر سخنرنانان مراسم روز جهانی قدس در استان کردستان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: روز جهانی قدس نماد ظلم‌ستیزی استراهپیمایی روز قدس امسال در کردستان «حضوری و پرشورتر» از گذشته برگزار خواهد شد

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جهانی قدس در استان استان کردستان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد