Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید اتصالات گالوانیزه مانند خرید زانو گالوانیزه و خرید سه راه گالوانیزه به دلیل روکشی که بر روی آن هاست بسیار حائز اهمیت می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از امین پایپ، خرید اتصالات گالوانیزه برای چه صنایعی کاربرد دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت اتصالات گالوانیزه به دلیل قرار گیری یک لایه گالوانیزه برو سطح آن مقاومت بالایی در برابر خوردگی و مواد شیمیایی دارد به همین دلیل در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبکاری این اتصالات به صورت گرم و سرد است که اتصال های گالوانیزه سرد بیشترین کاربرد را دارند. این امر باعث تنوع در انتخاب انواع گزینه ها برای اجرای یک سیستم پایپینگ با لوله گالوانیزه می شود.

انواع اتصالات گالوانیزه 

از نظر تنوع و تعداد اتصالات بسیار متنوع می باشد. در زیر به تعداد محدودی از این اتصالات اشاره خواهیم کرد:

 خرید زانو گالوانیزه

از اتصالات زانویی عموماً برای تغییر مسیر لوله کشی در زوایای ۴۵ درجه ۹۰ درجه و ۱۸۰ درجه استفاده می ‌شود. اتصال آن رزوه ای بوده و جهت تغییر مسیر  لوله گالوانیزه و یا سیال مورد استفاده قرار می گیرد و نوع گالوانیزه گرم آن نسبت به گالوانیزه سرد آن مقاومتر می باشد .به دو گونه سرد و گرم تولید می گردد و در صنایع آب، گاز، بخار، هوا و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

درپوش

یکی از انواع اتصالات فولادی گالوانیزه درپوش‌ها هستند که از آن ‌ها برای مسدود کردن انتهای مسیر لوله کشی استفاده می‌ شود. بعد از اتمام کار ساختمانی باز شده و به جای آن شیرآلات مناسب جهت خروج سیال مورد نظر بسته می شود.

روپیچ توپیچ

اتصالات آهنی گالوانیزه روپیچ توپیچ طوری طراحی شده ‌اند که هم در بخش داخلی خود و هم در قسمت بیرونی دارای دنده هستند و برای اتصال یک لوله به اتصال و یا دو اتصال به هم استفاده می شود.

بوشن

بوشن یک اتصال رایج برای وصل کردن دو لوله و یا یک لوله به یک دستگاه است که دنده آن در قسمت داخ ی قرار گرفته است.

چپقی

زانو چپقی به منظور تغییر مسیر لوله فولادی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. یک طرف این اتصالات دارای دنده داخلی و طرف دیگر دارای دنده خارجی است به دلیل داشتن شکل ظاهری آن ها به این اتصالات چپقی نیز گفته می شود.

خرید سه راه گالوانیزه

سه راه یکی دیگر از انواع اتصالات فولادی گالوانیزه است که خود به سه دسته سه راهی تبدیل، سه راهی کج و سه راهی مساوی تقسیم می ‌شوند. از سه راهی تبدیل برای تغییر قطر لوله استفاده می ‌گردد. سه راهی مساوی برای ایجاد سه انشعاب مساوی در لوله مورد استفاده قرار می ‌گیرد و سه راهی کج زمانی استفاده می‌ شود که بازو ها زاویه کوچک ‌تر داشته باشند و عمود بر لوله باشند.

چهار راه

این نوع اتصالات به جهت انشعاب گیری مورد استفاده قرار می ‌گیرند و معمولاً دارای دو تا سه دنده خارجی هستند. از اتصالات چهار راه برای وصل کردن یک لوله به چهار انشعاب جدا استفاده می‌ شود. جهت انشعاب به چهار جهت مختلف با زاویه 90 درجه مورد استفاده قرار می گیرد.

مهره و ماسوره

اتصالات مهره ماسوره به اتصالاتی چند تکه گفته می ‌شود که برای وصل کردن لوله به دستگاه، در فضاهایی که محدودیت وجود دارد، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این امکان را به می دهد که بتوانیم به راحتی قسمتی از سیستم لوله کشی را جهت تعمیر و یا تعویض به راحتی باز و بسته نماییم.

مغزی

از اتصالات مغزی برای وصل کردن دو وسیله به یکدیگر استفاده می ‌شود. از مهم‌ ترین ویژگی‌ های ظاهری این اتصالات گالوانیزه این است که دو طرف آن به صورت دنده‌ ای طراحی شده است. وسط آن به صورت آچار خود جهت باز و بسته شدن ساخته شده است و دو اتصال ماده و از داخل رزوه را به یکدیگر متصل می کند.

تبدیل

از اتصالات تبدیل به منظور وصل کردن دو لوله با اندازه ‌های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این نوع اتصالات معمولاً هم در بخش داخلی و هم بیرونی خود به صورت دنده‌ای طراحی می ‌شوند. سر آن شش پر بوده برای باز و بسته شده به وسیله آچار استفاده می شود.

مزایای اتصالات گالوانیزه

از جمله مزایای استفاده از این نوع اتصالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاوم در برابر خورنده گی

دارای عمر طولانی مدت

مقاوم در برابر اسید و مواد شیمیایی

مقاوم در برابر فشار و ضربه

سهولت در باز و بسته شدن و اتصال سریع

دارای توع زیاد در انواع اتصالات

مقاوم در برابر حرارت بالا

اتصالات گالوانیزه خود را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از مراکز معتبری که این دست از اتصالات را ارائه می دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تاسیس شد این فروشگاه در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)، شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری  سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است.

آدرس فروشگاه امین

آدرس فروشگاه امین : تهران – خیابان خیام شمالی- رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه افخمی – پلاک 4

تلفن : 33900832

         33900765

         33913907

         33958095

همراه : 09122441404 (امین یعقوبی)

          09122784973(رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید لوله و اتصالات مورد استفاده قرار اتصالات گالوانیزه مقاوم در برابر برای وصل کردن باز و بسته سه راهی سه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران

فرماندار تیران و کرون گفت: افت فشار و کمبود زیرساخت‌های برق رسانی در این منطقه مانعی پیش روی توسعه اقتصادی بوده که نیازمند پیگیری و تأمین نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه با مدیر برق منطقه‌ای استان اصفهان و فعالان بخش صنعت و کشاورزی تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: پس از رفع مشکل کمبود انرژی گاز در بخش کرون با احداث ایستگاه جدید، کمبود برق چالشی جدید پیش روی کشاورزی و صنایع تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به احداث ۲ شهرک صنعتی جدید و توسعه گلخانه‌های این منطقه تأمین برق به عنوان زیرساخت اصلی مورد توجه بوده و در صورت عدم تأمین آن با مشکل برق رسانی به خانه‌های مسکونی نیز روبرو خواهیم شد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: قدمت بالای شبکه‌های برق رسانی در این منطقه و همچنین کمبود پست‌های انتقال برق در حال حاضر مشکل برق رسانی ایجاد کرده و برای صدور مجوز فعالیت‌های جدید اقتصادی، تأمین برق مورد نیاز باید بررسی شود.

محمدی کیا با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ فقره درخواست مجوز ایجاد فضای گلخانه‌ای و یا شرکت صنعتی روی میز دستگاه‌های خدمات رسان قرار دارد، تصریح کرد: به دلیل کمبود برق پاسخ استعلامات ساکت مانده و تا رفع این مشکل باید منتظر بمانند.

وی یادآورشد: با وجود مواجه با کمبود زیرساخت‌ها اما بدون برنامه‌ریزی بلند مدت قادر به رفع نیازهای توسعه‌ای نخواهیم بود و شرکت برق باید چشم انداز روشن و چندین ساله برای این شهرستان پیش بینی کند.

عدم تعادل هزینه‌ها و درآمد در شرکت برق

نماینده مردم شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این جلسه معضل تأمین برق برای این حوزه انتخابیه را جدی بیان کرد و گفت: همین معضل در نجف آباد و تیران و کرون مانع توسعه اقتصادی شده است.

ابوالفضل ابوترابی با بیان اینکه درآمد زایی در شرکت برق متناسب با هزینه‌ها نیست، تصریح کرد: این عدم برابری ورشکستی مالی این شرکت را نشان می‌دهد اما وزارت نیرو برای تأمین نیاز مردم از سهم خود گذشته و با وجود هزینه‌های بالا، مصارف مردمی را در تنگنا قرار نمی‌دهد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های شبکه برق رسانی در تیران و کرون به بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و چنین اعتباری در مقطع زمانی یک ساله قابل تأمین نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون، مشارکت بین سرمایه گذاران و شرکت برف استان اصفهان را فرصتی برای گره گشایی از این مشکل بیان کرد و گفت: صاحبان صنایع و گلخانه داران سهم خود را برای احداث پست جدید بپردازند تا شرکت برق نیز در این همکاری مشترک، معضل پیش رو را بردارد.

احداث ۲ پست جدید در دستور کار شرکت برق منطقه‌ای اصفهان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در ادامه این جلسه با بیان اینکه هزینه‌های سنگینی برای احداث نیروگاه و پست‌های برق به این شرکت تحمیل می‌شود، اظهارداشت: احداث دو پست جدید در این منطقه برای پوشش شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون در برنامه قرار دارد که یک مورد آن امسال روی خط قرار می‌گیرد.

سعید محسنی ادامه داد: پست جدید بعدی انتقال برق نیز سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای کاهش خاموشی در فصل تابستان به همکاری صنایع و خانواده‌ها نیاز است، تصریح کرد: بدون این همکاری‌ها مشکل خاموشی رفع نشده و افت فشار و خاموشی را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: در توسعه صنعتی شکی نیست و همه مسائل روشن است اما تأمین هزینه‌های برای شرکت برق زیاد بوده و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 748564

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران