Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، حملات هوایی نظامیان پاکستانی بر بخش های از ولایت‌های خوست و کنر، خشم شهروندان ولایت خوست را برانگیخته و صدها شهروند این ولایت به جاده‌ها ریخته و شعار ضد پاکستانی سر دادند.

معترضان با در دست داشتن تصاویر قربانیان حملات هوایی پاکستان شعارهای «مرگ بر پاکستان را سرداده و این عمل پاکستان را وحشیانه و ظالمانه خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان خشمگین با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی از طالبان خواسته تا موضع خود را در مقابل حملات خودسرانه پاکستان برخاک افغانستان را مشخص ساخته ومانع همچون حملات از سویی این کشور شود.

 

 

 

 بر اساس اعلام منابع حملات هوایی نظامیان پاکستان بر دو ولایت شرقی و جنوب شرقی افغانستان از جمله خوست و کنر سبب کشته شدن 40 تن و زخمی شدن ده‌ها غیر نظامی شده وتلفات مالی سنگینی نیز بر مردم وارد کرده است.

وزارت خارجه طالبان نیز در واکنش به این حملات سفیر پاکستان در کابل را به مقر این وزارت احضار و اعتراض شدید افغانستان را نسبت به این حملات به سفیر پاکستان اعلام کرده است.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: حملات هوایی پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به جام‌جهانی که برای نخستین بار در تاریخ افغانستان رقم خورد، با شعر «صادق بوقی» به شادی پرداختند. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی