Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:06:05 GMT

کانون پرورش فکری و بانک سامان تفاهمنامه امضا کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۹۱۷

کانون پرورش فکری و بانک سامان تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش، فکری کودکان و نوجوان، نشست امضای تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بانک سامان عصر دیروز شنبه ۲۷ فروردین با حضور مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان و هیات همراه و تعدادی از اعضای شورای معاونان و مدیران کانون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اتفاق مبارکی در کانون رقم می‌خورد که نشان از رخدادهای خوب پیش‌رو دارد. قطعاً کانون به تنهایی و بدون همراهی و مساعدت بخش‌های مختلف جامعه، نمی‌تواند وظایف اجتماعی خود را به نحواحسن انجام دهد و ما نیاز داریم بخش‌های مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این راستا کانون را همراهی کنند.

وی ادامه داد: بانک سامان یکی از شاخص ترین بانک‌های خصوصی کشور است که با کانون - که فعالیت‌هایش معطوف به کودکان و نوجوانان است- در عرصه فعالیت‌های اجتماعی پیش‌قدم شده است. آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله‌های مالی، سرمایه‌گذاری و چگونگی استفاده از سرمایه‌، می‌تواند در پیشرفت آینده آن‌ها موثر باشد.

مدیرعامل کانون با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بانک سامان گفت: کانون با تولیدات خود در زمینه فیلم، کتاب و اسباب‌بازی، زمینه آگاهی‌رسانی به کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند. امروزه کتاب‌ها و فیلم‌های کانون در عرصه جهانی خواهان زیادی دارد. در ادامه این روند، کارگروه مشترکی میان کانون و بانک سامان ایجاد می‌شود تا براساس برنامه‌های مرتبط با تفاهم‌نامه این تولیدات را ادامه دهیم.

علی‌اکبرزاده در پایان افزود: به امید خدا و با همکاری بانک سامان، قصد داریم در عرصه‌های مختلف، خدمات ارزنده‌ای برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم‌.

در ادامه علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان گفت: امیدوارم این اتفاق، منشا خیری باشد برای کودکان این کشور که آینده‌سازان ما هستند. ما تلاش می‌کنیم تا این تلاش‌ها به‌زودی در عرصه پرورش فکر و فرهنگ کودکان به ثمر بنشیند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه اسباب‌بازی افزود: به قدری در مجموعه کانون شور و هیجان وجود دارد که حس کردم جای زیادی دارد تا برای این بچه‌ها امکاناتی فراهم کنیم تا با فرهنگ اسلامی - ایرانی ما آشنا شوند و در آینده زمام کار را به دست آن‌ها بسپاریم.

معرفت در پایان گفت: امروز کمتر کسی نام کانون را نشنیده و از محصولات آن استفاده نکرده است که این امر، حاصل تلاش مدیران کانون در این سال‌هاست. امیدوارم این تفاهم‌نامه در زمانی کوتاه به قرارهای عملیاتی و اجرایی دربیاید و شکل اجرایی پیدا کند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

هفتمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «مدیریت بحران» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 5468853

منبع: مهر

کلیدواژه: اسباب بازی ایرانی جشنواره ملی اسباب بازی جشنواره اسباب بازی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی هفته هنر انقلاب اسلامی انتشارات سروش اسباب بازی ایرانی نمایشگاه کتاب تهران مد و لباس شاعر ادبیات کودک و نوجوان نقد کتاب شهدا انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مقاومت فلسطین تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بانک سامان اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان