Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست رونمایی از سامانه الکترونیکی طرح شکایت سازمان تعزیرات احمد اصانلو از سامانه الکترونیکی طرح شکایت سازمان تعزیرات گفت

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز-سعید ترکاشوند؛ احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات در نشست رونمایی از سامانه الکترونیکی طرح شکایت سازمان تعزیرات گفت نزدیک به ۲۰۰ روز در سازمان تعزیرات ۸ راهبرد برای کنترل بازار توسط این سازمان تعریف شده که از این میان دو راهبرد مانی علی تسری مردم به خدمات تأثیرات و هوشمندسازی این سازمان بوده است که در همین جهت سازمان تعزیرات باز طراحی و به روزرسانی سامانه ۱۳۵ به دنبال تحقق این هدف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دادگستری وی افزود متاسفانه با اصلاح نظام صنفی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اختیارات نظارت بر بازار سازمان تعزیرات حکومتی سلب شده است اکنون اتاق اصناف و بخشی هم به وزارت صنعت و وزارت جهاد مسئول رسیدگی به این موارد شده است.

وی خاطر نشان کرد حال با توجه به محدودیت‌های قانونی انتظارات از سازمان تعزیرات حکومتی به گونه‌ای رقم خورده است که همه ۴ حلقه نظارت بازرسی و رسیدگی و مجازات یک تخلف را برعهده سازمان تعزیرات حکومتی می‌داند.

وی با اشاره به برخی آمار‌های موجود در سازمان، تاکید کرد: ۴۹ درصد از شهرستان‌های ما در کشور، فاقد اداره تعزیرات حکومتی هستند، از ۲۸۰ شهرستان که اداره تعزیرات دارند ۱۰۰ شهرستان فاقد رئیس شعبه و نیروی دفتری است که براساس آمار‌ها ۳۵ درصد است و حدود ۷۰ درصد اماکن ما اجاره‌ای است.

این مقام مسئول ابراز کرد: شهرستان‌هایی که نیروی اداری ندارند از شهرستان‌های همجوار اقدامات و پرونده‌های آن شهر‌ها را تکمیل و رسیدگی می‌کنند.



//پایان پیام

برچسب ها: تعزیرات ، اقتصاد کلان ، وزیر دادگستری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RC1

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تعزیرات اقتصاد کلان وزیر دادگستری تعزیرات حکومتی سازمان تعزیرات شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد