Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:36:47 GMT

سقوط پاراگلایدر در مریوان یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۰۲۸۶

سقوط پاراگلایدر در مریوان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساعت ۲۰ دیشب سقوط پاراگلایدر در قله فیله قوس در سایت مشرف به دریاچه بین المللی زریوار باعث کشته شدن مسافر و مصدومیت خلبان شد.

رییس انجمن پاراگلایدرهای شهرستان مریوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۷ روز گذشته یک مورد سقوط پاراگلایدر در سایت پروازی مشرف به دریاچه زریوار گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران رحیمی افزود: نیروهای فوریت پزشکی بلافاصله به محل اعزام شدند و خلبان و مسافر آن را که به شدت مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه مسافر به نام برهان رازدار ۲۵ ساله اهل شهرستان مریوان به دلیل شدت جراحات و خونریزی داخلی در ساعت ۲۰ در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رییس انجمن پاراگلایدرهای شهرستان مریوان اضافه کرد: خلبان نیز به نام ژوبین اسد رخ ۱۴ ساله اهل شهرستان مریوان از ناحیه پا دچار شکستگی شد و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.

وی یادآور شد: متاسفانه خلبان که فردی نوجوان و فرزند مربی پارگلایدر است فاقد مجوز پرواز بوده و به صورت غیرقانونی اقدام به پرواز کرده بود که باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت خودش شد.

وی با بیان اینکه کسانی که دارای مدارک قانونی شامل بیمه، ‌ گواهینامه پرواز و تجهیزات به روز منطبق با استانداردهای لازم باشند مجوز پرواز دارند گفت: خلبان هیچکدام از مدارک لازم و قانونی را نداشت و پدرش که مربی و مدارک لازم را دارد مجاز به پرواز بود و ما هم بارها به کسانی که فاقد مجوزهای قانونی هستند تذکر داده ایم که نباید اقدام به پرواز کنند.

رحیمی تاکید کرد: در حال حاضر در شهرستان مریوان تنها سه نفر مجوز پرواز پاراگلایدر را دارند.

وی یادآور شد: نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان نیز مبنی بر ممنوع بودن پرواز برای کسانی که فاقد مجوز قانونی هستند به دست ما رسیده است و ما نیز تذکرهای لازم را اعلام کرده ایم و پرواز دیروز نیز که منجر به این حادثه تلخ شد بدون اطلاع ما بوده است.

برچسب‌ها دریاچه زریوار مریوان کردستان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریاچه زریوار مریوان کردستان دریاچه زریوار مریوان کردستان ایرنا شهرستان مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به درخواست مردم استان، پرواز شهرکرد - عسلویه از صبح امروز از فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از سر گرفته شد.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه  ۹:۱۵ و ساعت خروج آن ۹:۴۵ است.

باقری خاطرنشان کرد: این پرواز توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک