Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریمی در مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان معرفی شد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم گفت: صنعت برق استان هرمزگان در سال‌های اخیر شرایط خاصی را تجربه کرده است و گرمای هوا و عدم توازن در مصرف و تولید برق، هرمزگان را با چالش جدی مواجه کرده است.

محمد اله داد گفت: در استان هرمزگان و جزایر آن اقدامات مطلوبی در بخش‌های توسعه شبکه و نوسازی تاسیسات انجام شده است که نتیجه آن افزایش ضریب پایداری انرژی در سال‌های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امسال نیز مانند سال گذشته صنعت برق کشور در وضعیت حساسی قرار دارد. ناترازی تولید و مصرف به ۱۰ هزار مگاوات رسیده که انتظار داریم با همراهی مردم و مصرف بهینه برق در ایام تابستان، این شرایط را با حداکثر اطمینان سپری کنیم.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: هرمزگان به عنوان استان توسعه ای، بار اقتصادی کشور را برعهده دارد.

رضا مدرس گفت: صنعت برق هرمزگان نیز به عنوان زیر ساخت توسعه نقشی اساسی در توسعه اقتصادی هرمزگان دارد و با توجه به حوادث طبیعی که طی چند سال اخیر در استان رخ داده، شرکت توزیع برق به عنوان دستگاه خدمات رسان در همه بحران‌ها حضور فعال داشته است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق از طرف کردی مدیرعامل شرکت توانیر به وی اعطا شد.

کریمی در سوابق کاری خود مدیریت برق شهرستان‌های جاسک و میناب، معاون مالی و پشتیبانی و مشاور مالی و اداری مدیرعامل توزیع برق هرمزگان را در کارنامه دارد.

پیش از این هاجر عبدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق تودیع و معارفه شرکت توزیع نیروی برق برق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین در این بازه زمانی مورد آزمون و پایش قرار گرفت. 
 
او افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب خبر داد و یادآور شد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد