Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی روز 16 آوریل (شنبه 27 فروردین) اعلام شد که ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه کشورمان عقب‌گرد داشتند. جواد فروغی که بعد از درخشش در المپیک و چند مدال طلای جهان در تپانچه بادی نفر اول بود، در این رده‌بندی چهل و هفتم است. وی در جام جهانی برزیل در انفرادی بادی مدالی کسب نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تپانچه بادی مردان:

29- سجادپروحسینی
47- جواد فروغی
48- وحید گلخندان

تپانچه بادی زنان:
24- هانیه رستمیان
28- گلنوش سبقت‌اللهی

تپانچه ۲۵ متر زنان:
53- هانیه رستمیان
56- گلنوش سبقت‌اللهی

تفنگ بادی مردان:
48- امیرمحمد نکونام 
54- مهیار صداقت

تفنگ سه وضعیت مردان:
50- مهیار صداقت
54- امیرمحمد نکونام

تفنگ بادی زنان:

37- فاطمه امینی
41- فاطمه کرم‌زاده
45- نجمه خدمتی
56- الهه احمدی

تفنگ سه وضعیت زنان:
47- فاطمه کرم‌زاده
59- نجمه خدمتی
61- الهه احمدی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی رنکینگ جهانی جواد فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی