Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:17:37 GMT

هزینه گزاف حفاری‌های شرکت آب‌وفاضلاب برای شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۰۴۲۷

هزینه گزاف حفاری‌های شرکت آب‌وفاضلاب برای شهرداری

شهردار خرم‌آباد گفت: ۸۰درصد حفاری‌ها در سطح شهر مربوط به اقدامات شرکت آب‌وفاضلاب است و ترمیم این حفاری‌ها، هزینه‌های زیادی را برای شهرداری در پی داشته است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کیفیت آسفالت معابر به واسطه حفاری‌هایی که در نقاط مختلف شهر انجام شده، نامطلوب بوده و ترمیم معابر هیچ‌گاه به حالت اولیه بازنگشته که موجب نارضایتی همشهریان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیاز است برنامه مدونی توسط شرکت آبفا برای انجام حفاری‌های سطح شهر تهیه و به شهرداری اعلام شود تا بتوان برای زیرسازی معابر سطح شهر، برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد و پس از زیرسازی، دوباره‌کاری سازمان‌ها و نهادهای شهری، کیفیت آسفالت معابر را کاهش ندهد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه بدون هماهنگی با شهرداری حفاری‌هایی در سطح شهر انجام و موجب نارضایتی شهروندان می‌شود، خاطرنشان کرد: بندهای قانونی، زیرسازی و روسازی و استانداردهای فنی در حفاری‌ها رعایت نمی‌شود؛ در نتیجه آسفالت استفاده شده بعد از مدتی نشست و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

کد خبر 568916

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری خرم آباد خرم آباد حفاری های شهر شرکت آب و فاضلاب مدیریت شهری برنامه ریزی شهری معابر شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حفاری ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس افکارسنجی صورت گرفته، سال گذشته شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت و به نسبت سال‌های گذشته داشته و در همان نظرسنجی یکی ازمطالبه‌های اصلی شهروندان در سال ۱۴۰۳ آسفالت عنوان شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای تحقق مطالبات مردمی افزود: مدیریت شهری تبریز نیز در سال جاری و در راستای احترام به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می‌کند که ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

احمدزاده با اشاره به توزیع ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز هزینه شده است که امسال با توجه به نیازسنجی صورت گرفته رشد قابل توجهی دارد.

وی اضافه کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

احمدزاده با اشاره به اولویت‌بندی توزیع آسفالت در معابر و محلات شهر تأکید کرد: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شوند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در فروردین ماه سل جاری و علی‌رغم شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود از اردیبهشت ماه و تا پایان سال، ماهانه جهش داشته باشد.

کد خبر 747901

دیگر خبرها

  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز