Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان آلمانی باشگاه بارسلونا می گوید نمی تواند با کلمات احساساتش در مورد حذف از لیگ اروپا را توصیف کند.

مارک آندره تراشتگن معتقد است حالا زمان بلند شدن بارسلونا است و اطمینان دارد که این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیو، بارسلونا هفته گذشته توسط آینتراخت فرانکفورت از لیگ اروپا حذف شد تا به شکلی غیرمنتظره از این تورنمنت وداع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی، مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی باشگاه بارسلونا با انتشار پیامی به این اتفاق واکنش نشان داد. او در این باره نوشت:

پیدا کردن کلمات مناسب برای توصیف احساسم کار سختی است. حالا باید بلند شویم و مطمئنم این کار را خواهیم کرد.

با حذف بارسلونا از لیگ اروپا این تیم حالا فقط در لالیگا می جنگد و قصد دارد با فشار آوردن به رئال مادرید تا هفته آخر برای قهرمانی در این تورنمنت تلاش کند. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟

از دید رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، رقابتی به اسم سوپرلیگ اصلا وجود ندارد.

طرفداری | دیدار اخیر پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به دلایل مختلفی از جمله تقابل دو بازیکن فرانسوی، کیلیان ام باپه و عثمان دمبله حساس‌تر و پرتنش‌تر از هر زمان دیگری دنبال شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علاوه بر این، دو باشگاه طی یک دهه گذشته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و درگیری‌های شدیدی در این دیدارها، از جمله "رِمونتادا" (بازگشت معجزه آسای بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن) رخ داده است. اما تنش بین این دو باشگاه به موضوعی فراتر از رقابت‌های ورزشی تبدیل شده است. موضع‌گیری‌های متضاد دو باشگاه در قبال سوپرلیگ اروپا، شکاف عمیقی بین آنها ایجاد کرده است.

سوپرلیگ، بزرگترین نقطه اختلاف دو باشگاه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شدت از برگزاری سوپرلیگ اروپا حمایت می‌کند. در مقابل، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به طور علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام و تأکید کرده است که پاری سن ژرمن هرگز در آن شرکت نخواهد کرد.

انتقاد تند ناصرالخلیفی از لاپورتا

الخلیفی در دیدار اخیر دو تیم، با لحنی تند از لاپورتا به خاطر حمایت از سوپرلیگ انتقاد کرد. او در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت:

من از لاپورتا پرسیدم که او می‌خواهد کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را بگیرد؟

الخلیفی که ریاست انجمن باشگاه‌های اروپا (ECA) را نیز بر عهده دارد، همواره از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مهمترین رقابت باشگاهی اروپا حمایت کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای من سوپرلیگ اصلاً وجود ندارد. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. آنها در حال حاضر در این رقابت بازی می‌کنند و ما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتیم. من مطمئنم که آنها به زودی از این طرح دست برمی‌دارند، چون اصلاً منطقی نیست. من همیشه گفته‌ام که درِ بازگشت به لیگ قهرمانان برای آنها باز است.

وضعیت نامشخص سوپرلیگ

با وجود تلاش‌های بارسلونا و رئال مادرید برای احیای سوپرلیگ و برگزاری آن در سال آینده، آینده این طرح همچنان نامشخص است. به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن و سایر باشگاه‌ها در حال حاضر قاطعانه مخالف برگزاری این رقابت هستند و سران سوپرلیگ باید به دنبال متقاعد کردن آنها باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟