Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه هدایت تیم ملی تکواندو گفت: انتظارم این بود که برنامه‌هایم در کمیته فنی فدراسیون تکواندو، به صورت فنی ارزیابی شود.

محمدرضا زوار در گفتگو با ایران اکونومیست، درباره فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: با توجه به درخواست استاد لشکری دبیر فدراسیون تکواندو و همچنین مدیر فنی تیم‌های ملی آقای دکتر اصغر رحیمی، به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید و بزرگسالان، برای ارائه برنامه سالانه تا بازیهای آسیایی چین به کمیته فنی فدراسیون تکواندو دعوت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‎وی افزود: بعد از حضور در کمیته فنی فدراسیون تکواندو، برخی از اعضای این کمیته، خواستار توضیحات بیشتر در مورد برنامه های بنده شدند. پس از توضیحات مقدماتی و تشریح نکات کلی و نیز ارائه بخشی از سابقه طولانی و مستمر خود در تیم های ملی مختلف ( نوجوانان- المپیک جوانان - بزرگسالان و المپیک نظامیان جهان سیزم)، اعلام کردم با توجه به شناخت کامل از ظرفیت و پتانسیل رده سنی مهم و آینده ساز تکواندو کشور در رده های نوجوانان و جوانان با بیش از۲۴ سال تجربه و معرفی پدیده و استعدادهای درخشان به تکواندوی کشور ترجیح می‌دهم در این مقطع زمانی خاص با تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان همکاری داشته باشم تا بتوانم زمینه را برای پشتوانه سازی در تیم‌ ملی بزرگسالان در تمام اوزان فراهم کنم.

گزینه سرمربیگری تیم ملی تکواندو، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسید که برنامه‌های بنده مورد تایید کمیته فنی قرار گرفته بود، چرا که هیچ گونه ابهام، ایراد و سوال فنی در خصوص موارد ارائه شده مطرح نشد و تنها دو سوال کلی در خصوص کمک‌ مربیان مد نظر بنده و دلایل ناکامی تکواندوی کشورمان در المپیک توکیو مطرح شد که من هم توضیحات فنی خودم را ارائه دادم.

سرمربی سابق تیم های رده های پایه ایران، خاطرنشان کرد: البته پیش از این دلایل و نظراتم را بصورت مکتوب به کمیته بررسی شکست تیم ملی تکواندو در فدراسیون قبلی ارائه داده بودم.  همچنین اعلام کردم که در پیوست برنامه‌های ارائه شده فعلی، جواب کامل این پرسش بصورت دقیق ذکر شده و پیشنهادات کاملا شفافی جهت برون رفت از شرایط فعلی شرح داده شده است.

زوار تصریح کرد: بنده ضمن احترام به تصمیم کمیته فنی جدید در فدراسیون تکواندو، این انتظار را داشتم که برنامه‌های من از منظر فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گرفت تا نقاط ضعف و قوت برنامه پیشنهادی از سوی اعضای کمیته مشخص شود.

وی درباره انتخاب مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به نظر می رسد برنامه سرمربیان انتخاب شده تیم های ملی توانسته نظر اعضای کمیته فنی را جلب کرده و در این مقطع به این نفرات اعتماد شده است. امیدوارم در این مقطع حساس با توجه به رویدادهای پیش رو، کادر فنی انتخابی بتواند پاسخ این اعتماد را با کسب نتایج مطلوب بدهد چرا که انتظار جامعه تکواندو با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود و نفرات جوان و آینده داری که در تمامی اوزان هشت گانه وجود دارند، بالاست. قاطعانه معتقدم با توجه به شناختی که از تکواندوکاران مستعد و مشاهده عملکرد فنی آنان در رویدادهای مختلف دارم، بدون شک در حال حاضر در هر وزن حداقل سه ورزشکار جوان و با آتیه و جویای نام وجود دارند که می‌توانند دست کادر فنی را برای رسیدن به ترکیب ایده آل و کسب نتایج مطلوب در مسابقات مهم باز نگه‌دارد.

زوار درباره راهکار برون رفت تکواندو از وضعیت فعلی، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از شرایط فعلی و دور اندیشی به منظور حضور پرقدرت در مسابقات جهانی و المپیک پاریس، نیاز به پوست اندازی و اعتماد به نیروهای جوانتر بیش از پیش احساس می شود. هماهنگی و تعامل بین تیم های ملی بزرگسالان و امید و تیم ملی نوجوانان با تیم ملی امید مسیر روشنی را برای تکواندوی ایران ترسیم خواهد کرد. به طور قطع حضور بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات گرندپری در کره جنوبی می‌تواند شرایط حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران ما را در مسابقات گرندپری فراهم کند. افزایش امکانات و تجهیزات استاندارد برای تمرین و مسابقه نیز از ضروریات تیم‌های ملی تکواندو است.

مربی با سابقه تکواندوی ایران، افزود: جسارت استفاده از نیروهای جوان تر در بدنه تیم‌های ملی می‌تواند مسیر موفقیت و اعتلای تکواندوی ایران برای رسیدن به سکوهای موفقیت را هموارتر کند. همچنین شرکت در تورنمنت‌های معتبر و تشکیل اردوهای مشترک برای تیم های ملی و حضور و برگزاری کمپ های تمرینی در داخل و خارج از کشور نیز می‌تواند در جهت شناخت نقاط ضعف و قوت بازیکنان و بالابردن اعتماد به نفس آنان در رویدادهای بزرگ کمک زیادی داشته باشد.

وی در پایان گفت: بنده نیز ضمن تبریک به منتخبین کمیته فنی، اساتید محترم مقانلو و بسحاق و سلطانی و آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم های ملی ایران در رویدادهای آتی، جا دارد از زحمات و تلاشهای کادر فنی قبلی به ویژه اساتید گرانقدر عسگری،خانلرخانی و کمرانی که در شرایط سخت و کرونایی تمام تلاش خود را بکار گرفتند و راه را برای حضور تکواندوکاران نوجوان و جوان در اردوها و مسابقات باز کردند قدردانی کنم و امیدوارم تجارب این عزیزان در جایگاه‌های مختلف به رشد و ارتقاء تکواندوی ایران کمک کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمدرضا زوار ، تیم ملی تکواندو ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو ایران فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو تکواندوی ایران تیم های ملی کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم

به گزارش همشهری آنلاین مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک روز فراموش نشدنی‌اش را با دو بار کامبک دوگله مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی تجربه کرد.

او در نشست خبری‌اش پس از این برد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا این برد، شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده گفت: آن موقع که ما با اقای گل محمدی بودیم و دو دفعه قهرمان حذفی شدیم از این بردها داشتیم. من بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبال‌مان بدون تحقیر مربی مقابل و کری‌خوانی خوشحالم. ما فقط به کار خودمان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه در کنفرانس‌ سوال‌هایی کنیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به عزیزانی که همکار من هستند می‌کنم، سرشان در کار خودشان باشد و بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

کد خبر 847324 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود