Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@07:14:13 GMT

هافبک موناکو توسط هم تیمی هایش، مسخره شد!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۰۶۸۴

هافبک موناکو توسط هم تیمی هایش، مسخره شد!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، یکشنبه، بیست و هشتم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

استارز:

* منچسترسیتی مذاکرات بیشتری را برای انتقال ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند انجام داده است و باشگاه حاضر است همان دستمزد اولیه کوین دی بروین را به مهاجم بپردازد، همراه با متغییرهای پرسود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* سران تیم فوتبال منچستریونایتد قیمتی ۴۰ میلیون پوندی برای دین هندرسون دروازه بان انگلیسی‌خود تعیین کرده است و تیم‌های علاقه مند به او، باید آن را بپردازند.

سان:

* منچستریونایتد بخشی از دستمزد هفته‌ای ۱۲۰ هزار پوند دین هندرسون را در صورتی که فصل آینده به صورت قرضی اولدترافورد را ترک کند، پرداخت خواهد کرد.



* لیورپول کالوین رمزی مدافع راست تیم فوتبال آبردین اسکاتلند را به عنوان بازیکن پوششی و ذخیره ترنت الکساندرآرنولد مدافع راست فعلی خود، در نظر گرفته و هدف قرار داده است تا احتمالاً برای جذبش اقدام کند.

* وین رونی، سرمربی تیم فوتبال داربی کانتی می‌خواهد در تابستان، فیل بردسلی، هم تیمی سابقش در منچستریونایتد که درحال حاضر ۳۶ ساله و عضو برنلی است را به خدمت بگیرد، البته اگر فعلاً موفق شوند از سقوط از چمپیونشیپ جلوگیری کنند.

میل:

* به مایکل جکسون، مدیر باشگاه برنلی گفته شد که شأن دایچ پس از فراخوانی به دفتر رئیس وقت برای شرکت در تمرینات زیر ۲۳ ساله‌ها اخراج شده است، و قول داده شده است که تغییرات عمده‌ای در سبک باری آنها در مقابل وستهم ایجاد نخواهد شد.

* کارلو آنچلوتی مدعی شده است که لوکا مودریچ با وجود پایان یافتن قراردادش در پایان فصل، "در رئال مادرید دوران حرفه‌ای خود را به پایان خواهد رساند".

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از بی‌تجربه بودن تیمش ابراز تأسف کرده و می‌گوید اگر ستاره‌های «کلاس جهانی» داشته باشند، می‌توانند با بزرگان لیگ برتر برابری کنند.



* لئون برای تابستان آینده، قبل از بازی هفته گذشته خود در لیگ اروپا، تلاشی عجیبی را برای متقاعد کردن عیسی دیوپ، ستاره وستهم برای انتقال به این باشگاه انجام داده است.

* اریک تن هاگ، سرمربی جدید منچستریونایتد، تصمیم گرفته است که دستیارش در آژاکس، میچل فن درگاگ، به او بپیوندد تا امور کار را بدست بگیرد و رابین فن پرسی هم برای ایفای نقش آماده شود.

* رختکن موناکو اورلیان چوآمنی را پس از اینکه سال گذشته با امضای پیش قراردادی، به منچستریونایتد پیوسته بود، مورد تمسخر قرار دادند. این درحالی است که او حالا دوباره قصد رفتن دارد و باشگاه‌های بزرگی را خواهان خود می بیند.

* میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال اشاره کرده که مارتین اودگارد می‌تواند کاپیتان بعدی توپچی‌ها باشد، زیرا بازیکن نروژی بازوبند خود را مقابل ساوتهمپتون بسته بود و مثل یک بازیکن با تجربه عمل کرد.

سان اسکاتلند:

* سران تیم فوتبال گلاسکو رنجرز با مقامات لیگ اسکاتلند صحبت می‌کنند تا آنها به تیم کمک کنند تا بازی نیمه نهایی خود در لیگ اروپا را پشت سر بگذارند، اما گفته می‌شود لایپزیگ راضی است به برنامه سنگین بازی‌ها پایبند باشد که باعث می‌شود آنها عصر دوشنبه با بوروسیا مونشن گلادباخ قبل از بازی با تیم اسکاتلندی، روبرو شوند.

کد خبر 568949

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی انگلیس روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا ارلینگ هالند موناکو منچستر سیتی تیم فوتبال منچستر سیتی انگلیس منچستر یونایتد تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899962

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!