Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۱۶ نفر از زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سید حجت‌الله موسوی قوام ظهر امروز در ستاد دیه استان کرمان که با حضور موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) سال گذشته همکاری بسیار خوبی با ستاد دیه استان داشت که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 16 نفر از زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) از زندان آزاد می‌شوند گفت: بدهی این افراد پنج میلیارد تومان بوده که دو میلیارد و 600 میلیون تومان این مبلغ رضایت شاکیان اخذ شده و مابقی آن از محل کمک خیرین به ستاد دیه داده شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه به‌مناسبت ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان در سطح شهرستان‌های استان در حال برگزاری است افزود: در تعدادی از شهرستان‌های استان نیز جشن گلریزان برگزار شده است.

وی با عنوان اینکه در جشن گلریزان شهرستان بم مبلغ دو میلیارد تومان تعهد خیرین بود که خوشبختانه بسیار خوب است بیان کرد: جشن گلریزان شهرستان‌های زرند و بافت نیز امشب به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

موسوی قوام با اشاره به اینکه جشن گلریزان شهرستان راور نیز برگزار شده است اما هنوز اطلاعی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده ارائه نشده گفت: جشن گلریزان شهرستان کرمان به‌عنوان مرکز استان به مدت سه شب در صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار می‌شود.

760 زندانی با تلاش شوراهای حل اختلاف استان کرمان از زندان آزاد شدند15 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان نیاز است

وی با بیان اینکه به‌دلیل شیوع بیماری کرونا دو سال است که حضور فیزیکی خیرین را در جشن‌های گلریزان نداشتیم ادامه داد: پیگیر هستیم که جشن گلریزان مرکز استان تا پایان ماه رمضان و بعد از شب‌های قدر برگزار شود و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک خیران بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد در استان را آزاد کنیم و به آغوش خانواده بازگردانیم گفت: در حال حاضر 147 زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان کرمان وجود دارد که برای آزادسازی آنها 16 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسن ع زندان استان کرمان امام حسن ع زندان استان کرمان مناسبت ولادت امام حسن ولادت امام حسن مجتبی ستاد دیه استان کرمان زندانی جرایم غیرعمد جشن گلریزان شهرستان غیرعمد استان کرمان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین

آئین عزاداری سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079754 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده