Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم جشن حمایت از خانواده زندانیان شرق گلستان که روز یکشنبه در محل فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، امام جمعه این شهرستان در سخنانی بیان داشت: کمک به خانواده زندانیان که به هر دلیل سرپرست آنها در زندان به سر می‌برد به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقدامی بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمود ترابی با قدردانی از نیکوکاران گنبدی که کمک‌های آنان در سطح استان و کشور زبانزد است، افزود: در آموزه‌های دینی کمک به نیازمندان و دستگیری از آنها بالاخص در ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، بسیار سفارش شده و اجر معنوی مضاعفی دارد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: غلفت از انجام صحیح وظایف در بخش‌های مختلف چه از سوی افراد و چه از سوی ادارات و نهادها، سبب بروز برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود که زندان رفتن افراد به هر دلیل، تاوان این غفلت و کم توجهی است.

مهدی دهرویه افزود: هدف از کمک به خانواده‌های نیازمند بالاخص خانواده زندانیان که سرپرستی ندارند، یک اقدام ضروری برای پیشگیری از آسیب‌های بیشتر درجامعه است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت: این انجمن از محل کمک‌ خیرین و نیکوکاران منطقه و برخی منابع درآمدی طی سال گذشته ۶ میلیارد و ۸۰ درآمد داشته که بخش اعظم آن در قالب کمک‌های نقدی و کالایی در اختیار خانواده زندانیان پنج شهرستان "گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه" قرار گرفته است.

حسین رضایی افزود: بیشترین کمک‌های مردمی و نیکوکاران به انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس مربوط به خیرین و نیکوکاران این شهرستان است و انتظار داریم نیکوکاران چهار شهرستان دیگر نیز به این انجمن مردمی برای ارائه خدمات بهتر به خانواده زندانیان در بند، کمک کنند.

وی اضافه کرد: تمامی کمک‌های مردمی و درآمدهای حاصله انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس صرف خدمت رسانی به خانواده زندانیان در بخش‌های مختلف از جمله پرداخت مستمری و کمک هزینه معیشت، کمک هزینه تحصیلی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و مهارت آموزی می‌شود.

رضایی ادامه داد: در مراسم گلریزان امروز نیکوکاران گنبدی دعوت شده در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان کمک مالی کردند.

شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه با مجموع جمعیت تقریبی ۷۵۰ هزار نفر در شرق استان گلستان واقع‌ هستند.

برچسب‌ها گنبدکاووس انجمن حمایت از خانواده زندانیان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس انجمن حمایت از خانواده زندانیان گلستان گنبدکاووس انجمن حمایت از خانواده زندانیان گلستان انجمن حمایت از زندانیان خانواده زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند

ایسنا/البرز مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج از تحمل کیفر ۲۷۴ زندانی با استفاده از مراقبت الکترونیکی در خارج از این زندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، اله کرم عزیزی روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: این افراد در اجرای سیاست‌های قضایی مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و با هدف بازسازی شخصیت زندانیان از طریق اعمال طرح نظارت و مراقبت الکترونیکی محکومیت خود را در کنار خانواده سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: تایید حسن اخلاق، رفتار، رعایت قوانین و مقررات زندان توسط زندانیان از موارد اعلام شده به مراجع قانونی و اعلام موافقت آنان برای برخورداری واجدین شرایط از تسهیلات سامانه های نظارت و مراقبت الکترونیکی است.

عزیزی بیان کرد: استفاده از پابندهای الکترونیکی برای زندانیان این امکان را به آنان می‌دهد تا علاوه بر سپری نمودن طول مدت محکومیت خود در کنار خانواده بتوانند با حضور در محل کار خود امرار معاش نمایند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه، به جای اینکه شخص دوران محکومیت خود را در زندان سپری کند می‌تواند در جامعه و در کنار خانواده خود باشد، یادآورشد: تنها محدودیت‌های تردد، پیش‌بینی شده، فعالیت در یک محدوده جغرافیایی خاص است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند