Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:59:02 GMT

۱۸میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۱۲۷۸

۱۸میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

به گزارش ایرنا سرهنگ نبی اله قاسمی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار کرد: ماموران پلیس خرم آباد در بازرسی چندین خودور در محورهای مواصلاتی و همچنین نقاطی از شهر، موفق به کشف مقادیری انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: در بازرسی این خودروها و اماکن شناسایی شده سطح شهر، ۱۱ دستگاه انواع لوازم خانگی، چهار هزار و ۳۲۰ ثوب انواع لباس، پنج هزار و ۱۴۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۳۸۰ کیلوگرم مغز گردوی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل شدند ادامه داد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی خواهد کرد گفت: قاچاق کالا پایه های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می کند بنابراین دیگر دستگاه ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها خرم آباد کالای قاچاق انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد کالای قاچاق انتظامی خرم آباد کالای قاچاق انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه