Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:38:37 GMT

امید نورافکن می‌تواند پرسپولیسی شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۱۴۴۶

امید نورافکن می‌تواند پرسپولیسی شود؟

پرسپولیس در دو فصل اخیر سعید آقایی را به عنوان مدافع چپ در اختیار داشته و این بازیکن با فراز و فرود‌هایی که در بازی اش به نمایش گذاشته نتوانسته خیال یحیی را از داشتن یک مدافع کناری مطمئن راحت کند. به همین دلیل سرمربی سرخ‌ها در طول دوفصل اخیر از بازیکنانی مانند شجاعی و حتی امیری در این پست استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب به نظر می‌رسد یکی از اولویت‌های پرپولی در تابستان خرید یک مدافع چپ با کیفیت باشد. گزینه‌ای که گفته می‌شود بازیکن ملی پوش سپاهان خواهد بود.

طی روز‌های اخیر اخبار زیادی در مورد مذاکره یحیی گل محمدی با امید نورافکن در رسانه‌ها منتشر شده و در این اخبار آمده در پایان فصل نورافکن پرسپولیسی می‌شود. نورافکن توانایی بازی در پست دفاع چپ هافبک میانی و حتی دفاع آخر را دارد و سرمربی سرخ‌ها با جذب او با یک تیر چند نشان خواهد زد.

این درحالی است که با توجه به قرارداد سه ساله سپاهانی‌ها با نورافکن و این که او در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ با این تیم قرارداد امضا کرده، هنوز یک فصل دیگر از قرارداد او باقی مانده است.

از این رو قرارداد نورافکن با سپاهان در پایان لیگ بیست و دوم به پایان خواهد رسید و او در شرایط عادی نمی‌تواند پرسپولیسی شود مگر این که او یک سال زودتر موفق شود رضایت نامه خود را از سپاهانی‌ها دریافت کند.

 

خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: امید نورافکن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟