Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید درویشی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین اظهار داشت: رویکرد و نگاه مجموعه شهرستان و در راس آن فرمانداری ورامین به شعار سال، نگاهی شعار گونه نیست و رویکردی دستوری و فرمانی دارد که در این راستا تمام تلاش خود را برای تحقق این دستور به کار می گیریم.

وی افزود: تمام تلاش بر این است که با اجرای مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان توسط ادارات و نهادها در مسیر شعار سال و رفع موانع تولید قدم برداریم که تولیدکنندگان بدون دغدغه و مشکلی نسبت به امر خطیر و مهم تولید بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ورامین با اشاره به سفر قریب‌ الوقوع رییس جمهور به شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک میزبان آیت الله دکتر رییسی در شهرستان ورامین هستیم که برای این سفر، موارد خوبی برای ارائه و تصمیم گیری رفع موانع تولید آماده شده است تا حضور و راهبرد ایشان در راستای تسهیل و رفع موانع تولید، بخشی از مشکلات اساسی تولیدکنندگان در شهرستان ورامین را حل کند.

درویشی اضافه کرد: مجموعه شهرستان و تمام مدیران و روسا مصمم به رفع مشکلات تولید هستند و همه تلاششان برای این موضوع به کار می برند که برخی مشکلات نیز با تصویب در ستاد تسهیل شهرستان، در استانداری مطرح و نسبت به حل مشکلات طرح موضوع می شود.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان حاضر در جلسه و تمام تلاشگران این عرصه می تواند در صورت مشاهده هر گونه نقص و مشکلی پیرامون حل معضل تولید کنندگان و رفع موانع تولید در ادارات و نهاد ها، به بازرسی فرمانداری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین و یا اداره صمت شهرستان مراجعه کرده و موضوعات را مطرح کنند تا در کمترین زمان مورد پیگیری قرار گیرد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت ‌در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است .

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید ورامین ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید ورامین رونق تولید جهش تولید ورامین ستاد تنظیم بازار رفع موانع تولید شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست