Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: روز دوشنبه همزمان با رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در هسته مرکزی شهر مشهد محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سرهنگ عباس عابدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با رژه نیروهای مسلح تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته شده است بر این اساس با توجه به اینکه این مراسم پس از دو سال فردا دوشنبه 29 فروردین ماه  در میدان 15خرداد برگزار می‌شود لذا از ساعت 23 و 30دقیقه امشب تا پایان رژاه توقف وسایل نقلیه در میدان 15 خرداد، باند شمالی بلوار جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش تا میدان 15 خرداد و طول خیابان خرمشهر در مسیر رفت و برگشت، ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی که فردا 29 فروردین ماه است پس از 2سال که به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری رژه ارتش وجود داشت؛ رژه خودرویی و تجهیزاتی ساعت 8.45 دقیقه در میدان 15خرداد مشهد برگزار می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند اعلام شدرژه خودرویی ارتش در استان کردستان برگزار می‌شودآیت‌الله‌ علم‌الهدی: حقیقت ارتش هرگز جدا از ذات انقلاب نبود/ ملت ایران به ارتش دل‌بستگی و گرایش دارند

عابدینی تصریح کرد: فردا تا پایان مراسم از تردد تمامی خودروها در خیابان خرمشهر از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان 15خرداد، خیابان جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش به سمت میدان 15خرداد و پایانه مسافربری و ابتدای خیابان امام رضا(ع) 56 به سمت میدان 15 خرداد جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تردد خودرو از میدان بسیج به سمت میدان 15 خرداد، انسداد خیابان امام رضا(ع) 41 به سمت میدان 15خرداد از تقاطع لشکر به سمت میدان امام خمینی (ره) و امام خمینی(ره) 57 به سمت میدان امام و از خیابان امام 80 و60 به سمت میدان امام خمینی(ره) جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سمت میدان 15 جمهوری اسلامی میدان 15 خرداد میدان 15خرداد امام خمینی میدان امام روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • مطهری امام
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد