Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان تیم‌های فوتبال آلومینیوم و خلیج‌فار ماه‌شهر پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک - خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت:  خیلی خوشحال هستیم که بعد از دو سال تماشاگران و هواداران‌مان در کنار ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین جا از آنها تشکر می‌کنم بابت انرژی مثبتی که قبل و بعد از بازی پرسپولیس به ما دادند. درباره بازی فردا شب هم باید بگویم که حریف ما تیم منسجمی است و مطمئن باشید که بی‌دلیل به این مرحله صعود نکرده است.

وی ادامه داد: ما به تورنمنت‌های دیگر توجهی نداریم و هم ما و هم خلیج فارس ماهشهر در شرایطی برابر مقابل هم قرار می‌گیریم. خلیج فارس تیمی تاکتیکی و منسجم است و الگوهای تاکتیکی خوبی در بازی‌های این تیم دیدیم. نقطه مثبت خلیج فارس این است که تیمی هارمونیک به شمار می‌آید و علتش هم این است که اکثر بازیکنان این تیم همان بازیکنانی هستند که از لیگ سه به لیگ دو صعود کردند و هماهنگی خوبی دارند.   مربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: اگر بخواهیم مقابل خلیج فارس به پیروزی برسیم، باید تمرکز بالایی داشته باشیم و سطح انگیزشی و انرژی تیم‌مان باید بالاتر از بازی با پرسپولیس باشد. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط بازی را بازیکنان‌مان درک کردند. میثم مجیدی به نمایندگی از بزرگ‌ترهای تیم خیلی کمک کرد و امیدوارم که این شرایط و درک بازیکنان به بازی کشیده شود و بازیکنان ما با جنگندگی و تعصب در یک بازی جوانمردانه برنده بازی شوند.   فاضلی در پاسخ به این سؤال که «احتمال دارد خلیج فارس یک بازی تدافعی انجام دهد. آیا آلومینیوم تدابیری برای این موضوع دارد؟»، خاطرنشان کرد: ما برای ۱۲۰ دقیقه بازی برنامه داریم و قطعاً حریف‌مان هم صاحب برنامه خواهد بود. ما برنامه‌ریزی کردیم و ان‌شاءالله فردا در بازی این موضوع نمود پیدا خواهد کرد.   همچنین موسی قنواتی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک - خلیج فارس ماهشهر اظهار داشت: از زمانی که سیدمهدی رحمتی به آلومینیوم اضافه شده، این تیم نتایج بسیار خوبی گرفته و تغییرات زیاد و شرایط رو به رشدی داشته است. بازیکنان ما تا امروز جنگیدند، زحمت کشیدند و شرافتمندانه و باغیرت تلاش کردند تا به اینجا برسند. آمده‌ایم بجنگیم و تمام توان خود را می‌گذاریم تا به فینال صعود کنیم.   وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان خلیج فارس آماده دیدار با آلومینیوم هستند، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل فنی ماهشهر و شرایط مالی پتروشیمی‌های شهر، حضور نماینده بندر ماهشهر در لیگ دسته دوم کم است و عاجزانه از مسئولان شهرستان می‌خواهم دست به دست هم بدهیم تا یک تیم لیگ یکی یا لیگ برتری داشته باشیم. ما نماینده استان خوزستان هستیم. دعای مردم استان به ما کمک می‌کند و انگیزه اعضای تیم را بالا می‌برد تا به موفقیت برسیم.   سرمربی خلیج فارس ماهشهر در مورد اظهارنظر قبلی خود که گفته بود تیمش به قهرمانی جام حذفی دست می‌یابد، خاطرنشان کرد:‌ ما به قهرمانی فکر می‌کنیم، اما بازیکنان ما تا اینجای کار هم تمام توان خود را گذاشته و زحمت کشیدند. آنها تا اینجا هم برای من قهرمان هستند و شک نکنید می‌جنگیم تا با صعود به فینال، دل مردم خوزستان و ماهشهر را شاد کنیم.   قنواتی با بیان اینکه حق اعضای تیم خلیج فارس است که به قهرمانی فکر کنند، گفت: ما تنها تیمی هستیم که تاکنون پنج پیروزی در جام حذفی کسب کرده‌ایم. سه تیم لیگ برتری، یک تیم دسته اولی و یک تیم دسته دومی را شکست دادیم و باید به قهرمانی فکر کنیم.   وی در پاسخ به این پرسش که آیا خلیج فارس با سبک دفاعی مقابل آلومینیوم به میدان می‌رود یا هجومی‌، عنوان کرد: این موضوع به شرایط فنی باشگاه بازمی‌گردد. در بازی خواهید دید که با کدام استراتژی به زمین می‌رویم و صلاح نمی‌بینم الان در این باره صحبت کنم. برای پیروزی باید همه جوانب را در نظر بگیریم و با عملکرد دفاعی و هجومی به هدف‌مان برسیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خلیج فارس ماهشهر بازیکنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد