Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تعامل برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی مانند پناه بردن به لانه مخوف گرگ برای رهایی از باران رحمت بهاری است،

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری‌کنی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه امروز در آستانه روز ارتش، در جمع فرماندهان و مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سیاست خارجی و سیاست دفاعی هم‌افزا و مکمل یکدیگرند، تصریح کرد: ترفند دشمن در ایجاد شکاف میان سیاست خارجی و سیاست دفاعی را با مقاومت برگرفته از درایت و هوشمندی رهبری ناکام گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به این که مقاومت صرفاً یک سازوکار دفاعی در برابر تهاجم متجاوزان به تمامیت ارضی کشور‌ها و نقض استقلال آن‌ها نیست، اظهار داشت: نظم برآمده از گفتمان مقاومت، ثبات‌ساز، امنیت‌آفرین، پایدار، فراگیر و پویا است و امنیت پایدار منطقه‌ای در گرو نفی صریح، شفاف و بی قید و شرط تجاوز و اشغالگری است.

باقری‌کنی در ادامه افزود: اگر قدرت‌های غربی تروریست‌های خونخوار را با «منطق سلاح» به جنگ فرهنگ و تمدن بشری گسیل کردند و القاعده و داعش را به جان ملت‌های منطقه انداختند، اما مقاومت با «سلاح منطق» و گام برداشتن در مسیر هویت‌یابی انسان‌ها و تمدن‌سازی ملت‌ها، برتری خود را برای تحقق «پیشرفت در سایه امنیت» در عمل به اثبات رساند.

وی با اشاره به تلاش برخی برای معرفی مقاومت به عنوان یک جریان ضدنظم و یا مروج بی‌نظمی گفت: در عمل ثابت شده که مقاومت یک دکترین جامع برای «اداره کارآمد جامعه» و «تعالی انسان آزاد» و «هویت بخشی به ملت‌های مستقل» است.

معاون وزیر امورخارجه در ادامه افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز برخی قدرت‌ها تلاش داشتند تا ایران را عامل تنش و بی‌نظمی معرفی کرده و صدام را محور ثبات و آرامش جا بزنند، اما تاریخ ثابت کرد که تجاوز و اشغال‌گری، نظم و ثبات و آرامش به ارمغان نخواهد آورد، لذا امروز هم ما بر این باوریم که سرشت تجاوزگری و اشغال‌گری صهیونیست‌ها، نه تن‌ها ثبات‌زدا و تنش‌آفرین است، بلکه تنش‌زایی و بی‌نظمی از ارکان طبیعت و ماهیت صهیونیست‌ها است.

باقری‌کنی با تاکید بر این که تعامل برخی دولت‌های منطقه با رژیم صهیونیستی مانند پناه بردن به لانه مخوف گرگ برای رهایی از باران رحمت بهاری است، تصریح کرد: هیچگاه نصیحت حضرت امام خمینی به سران برخی دولت‌های منطقه در جریان جنگ تحمیلی را از یاد نمی‌بریم که آن‌ها را از حمایت از صدام برحذر داشتند و فرمودند اگر صدام فرصت پیدا کند به سراغ شما هم خواهد آمد و دیدیم که صدام پس از ناکامی از تقابل با ایران، با آن‌ها چه کرد. به همین جهت دوستی با صهیونیست‌ها نیز دقیقاً همین سرنوشت را به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت امور خارجه علی باقری کنی رژیم اشغالگر قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه سی‌ام آوریل ۲۰۲۴ پس از رصد یک تانک مرکاوا اسراییلی که در حال تعرض به هموطنان و روستاهای ما بود و در داخل موضع المطله سنگر گرفته بود، این تانک را هدف حمله‌ای غافلگیرانه قرار دادند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی این تانک را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفته و مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن این تانک منهدم شد و شماری از نظامیان سوار بر آن به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پست سایه‌بانی نظامی در داخل موضع نظامی صهیونیستی «المطله» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد؛ خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «العدیسه»، «یارون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های پیرامونی شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان خبر دادند.

کد خبر 6093395

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی