Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@18:49:50 GMT

کاهش چشمگیر سرقت در ایام نوروز در منطقه یک

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۲۱۴۹

کاهش چشمگیر سرقت در ایام نوروز در منطقه یک

معاون دادستان تهران گفت: در اجرای دستور دادستان محترم تهران مبنی بر حضور معاونین در مساجد و کمک به رفع مشکلات مردم و با اقبال اهالی به فرهنگ سازی‌های ارائه شده برای پیشگیری از سرقت، وقوع این بزه در ایام نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در منطقه یک تهران به میزان چشمگیری کاهش یافت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روبط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب تهران، محمد حسین جعفری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک تهران، اظهار داشت: در نتیجه حضور مستمر اینجانب در معیت سرکلانتر یکم، رؤسای کلانتری های منطقه و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در مساجد محل و گفت و گو با مردم برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای کاهش سرقت، با موافقت اهالی محل، از اول تا پانزدهم فرودین ۱۴۰۱ برای برخی کوچه‌های بن بست منطقه یک، نگهبان کوچه گمارده شد که این امر موجب کاهش چشمگیر سرقت در منطقه یک تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی با بیان اینکه آمار سرقت در منطقه ۳۵ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: با فرهنگ سازی و جلب همکاری اهالی و دستگاههای متولی می توان راهکارهای مؤثرتری برای پیشگیری از بزه سرقت به کار گرفت.

معاون دادستان تهران گفت: استفاده از نگهبان برای کوچه‌های بن بست با استقرار نگهبان و بستن طناب با هماهنگی شهرداری مربوطه منع قانونی ندارد و در صورتی قابل اجرا است که مورد موافقت کلیه ساکنان کوچه باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دادسرای عمومی و انقلاب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دادسرای عمومی و انقلاب منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری