Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل صدا و سیمای گلستان به همراه معاونان خود با حضور در محل فیلمبرداری تله فیلم «پس کی بریم خواستگاری»بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای منتظر حجت، این بازدید را برای نزدیکی و تعامل بیشتر مدیران با هنرمندان بیان کرد وگفت : هنرمندان بدانند ما در کنارشان و نه مقابلشان هستیم.«پس کی بریم خواستگاری» تله فیلم در حال تولید سیمای گلستان
منتظر حجت پرداختن به موضوعات مهم و اساسی جامعه را از جمله محورهای برنامه سازی رسانه دانست که با اقبال مخاطبان مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این استان به دلیل وجود هنرمندان، مفاخر و تنوع اقوام و موقعیت جغرافیایی از جایگاه بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت برای معرفی قابلیت های این خطه در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.
مدیرکل صداوسیما در پایان با اشاره به اینکه این تله فیلم دومین تله فیلم در قالب طنز خانوادگی است که در سیمای گلستان برای 1401 تولید می‌شود، افزود: البته محدودیت‌هایی در تولید اینگونه برنامه‌ها وجود دارد زیرا آستانه تحمل در هر صنف و قشری بالا نیست و به دنبال فرهنگ سازی مناسب در این زمینه هستیم.
تله فیلم «پس کی بریم خواستگاری» به کارگردانی حسین عامری، تهیه کنندگی نسیم جعفری ربانی باستانی، راوی داستان شخصی به نام محمود و با بازی سوسن مقصودلو، محمدحسین شمس و کوروش معصومی‌، در حال آماده شدن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیمای گلستان تله فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹ میلیون دلار سهم صادرات گلستان به قزاقستان

دریافت 36 MB کد خبر 6100870

دیگر خبرها

  • ۸۹ میلیون دلار سهم صادرات گلستان به قزاقستان
  • طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • هنرمندان اردکان در فرهنگسرای خاتمی گردهم آمدند
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • پخش شب آوا از شبکه باران