Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:27:14 GMT

شاسی بلند تویوتا Crown به زودی معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۲۳۲۵

شاسی بلند تویوتا Crown به زودی معرفی می‌شود

Crown یکی از قدیمی‌ترین‌های تویوتا است، حتی اگر خیلی ها با این نام آشنا نباشند. پس از چندین دهه استفاده از خودرو‌های سدان تویوتا در ژاپن، این نام قرار است به زودی به عنوان یک SUV هیبریدی که گرانتر از هر یک از کراس اوور‌های فعلی تویوتا است، به بازارها  بازگردد.

تویوتا اعلام کرده که Crown گران‌تر از سکویا و قیمت اولیه آن در محدوده ۵۰ هزار دلار خواهد بود اما بعید است که بزرگ‌تر از سکویا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا Crown یک کراس اوور سایز متوسط ​​خواهد بود که بیشتر جنبه لوکس دارد؛ طبق گزارش‌ها، این خودرو پیشرانه‌های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی را ارائه می‌دهد. Crown فعلی یک سدان دیفرانسیل عقب است که فقط در ژاپن فروخته می‌شود، بنابراین واضح است که این مدل تحولی قابل توجه برای نسل جدید خود ایجاد خواهد کرد.

شاسی بلند Crown در نسل جدید کاملاً متفاوت به نظر می رسد؛ Crown اولین مدل تویوتا بود که در اواخر دهه ۱۹۵۰ در ایالات متحده فروخته شد، اما بعداً تولید آن متوقف شد، زیرا تویوتا فروش مدل‌های کرولا و کرولا را  آغاز کرد. این خودرو ممکن است در پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس اطلاعات و آمار موجود، میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۱.۸ میلی متر بوده که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره است.

وی ادامه داد: میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان نیز ۱۰۰.۷ میلی متر بوده که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.

وی درباره بارش های مونسون افزود: براساس نتایج نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، احتمال بارش های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی با اشاره به اینکه استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی هست، تصریح کرد: این بارش ها می توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش می دهد، همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند خشکسالی در سیستان و بلوچستان، در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه این خطه پهناور، درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.

وی بیان کرد: میانگین دمای استان تا خرداد ماه ۰.۵ تا ۱درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان ۱تا ۲درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش بینی می‌شود.

وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه ای دمای سیستان و بلوچستان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

کد خبر 6092936

دیگر خبرها

  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان