Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان دارد الکساندر چفرین در جواب ماجرا‌های سوپر لیگ، پس از رسوایی بلیط فروشی نیوکمپ محرومیتی سنگین برای بارسلونا در نظر بگیرد

حواشی بازی بارسلونا مقابل آینتراخت فرانکفورت می‌تواند تبعات سنگینی برای کاتالان‌ها در بر‌داشته باشد.

طرفداری | در بازی بارسلونا مقابل فرانکفورت در نیوکمپ، تعداد زیادی از هواداران فرانکفورت توانستند از طریق بازار سیاه بلیط این بازی را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود چیزی در حدود 25 تا 30 هزار طرفدار فرانکفورت در استادیوم حضور داشتند. حال به نقل از اسپورت، پس از ماجرای سوپر لیگ، یوفا و بارسلونا دیگر رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. به همین خاطر انتظار می‌رود الکساندر چفرین رئیس یوفا، بارسلونا را پس از رسوایی به بار آمده در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت و حضور تعداد قابل توجهی از هواداران آلمانی در نیوکمپ و بیش از تعداد مقرر شده، با محرومیت‌های سنگینی مواجه کند.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس

تیم‌های قاره سبز بر اساس عملکردی که طی 5 فصل اخیر در رقابت‌های مختلف اروپایی داشته‌اند، چه جایگاهی دارند؟

طرفداری | منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید 3 تیم برتر اروپا بر اساس ضرایب یوفا در 5 فصل اخیر هستند.

وب‌سایت یوفا در جدیدترین گزارش خود از 10 تیم برتر اروپا طی 5 فصل گذشته بر اساس ضرایب یوفا رونمایی کرده که منچسترسیتی عنوان بهترین تیم قاره سبز طی این بازه زمانی را به‌دست آورده‌است. ضریب یوفا پارامتری است که مطابق با عملکرد هر تیم در رقابت‌های مختلف اروپایی در 5 فصل گذشته (لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا) محاسبه و بر اساس آن تیم‌ها رده‌بندی می شوند. منچسترسیتی در 5 فصل اخیر 2 بار موفق شده به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد که حاصل آن 1 عنوان قهرمانی بوده است؛ سیتیزن‌ها ابتدای فصل جاری نیز موفق به فتح سوپرجام اروپا شدند. در میان 10 تیم برتر، غیبت بارسلونا، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، آرسنال و میلان جالب توجه است.

رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 فصل گذشته

رتبه 11 تا 20 منچستریونایتد بارسلونا اتلتیکو مادرید بایرلورکوزن سویا ویارئال ناپولی یوونتوس بنفیکا پورتو دیگر تیم‌های مطرح چه جایگاهی دارند؟ آتالانتا (21) آرسنال (22) وست هم (23) آژاکس (24) میلان (29) لاتزیو (32) آیندهوون (33) تاتنهام (34)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس