Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ماه رمضان از ماه‌هایی است که تعداد شنوندگان رادیو قرآن افزایش پیدا می‌کند.از این رو مدیران و برنامه سازان رادیو قرآن در این ماه تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا در ماه نزول قرآن در دل شنوندگان این رادیو ایجاد نشاط معنوی و انس هرچه بیشتر مردم با قرآن با شیوه‌های نو را ایجاد کنند.

یکی از ویژه برنامه‌های رادیو قرآن برای ماه مبارک رمضان که در لحظات افطار مهمان سفره‌های مردم است ویژه برنامه بر آستان جانان می‌باشد که این برنامه در گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن به تهیه کنندگی سید مرتضی جوادی و با گویندگی غلامرضا احمدی و سید مرتضی جوادی آماده و به صورت زنده از ساعت ۱۵:۳۰ تا اذان مغرب در میدان آئینی امام حسین (علیه السلام) با حضور اقشار مختلف مردم پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامرضا احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن گفت: ویژه برنامه بر آستان جانان در راستای دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد روحیه نشاط و امید در کشور مخصوصاً در قشر جوان تهیه و به صورت زنده پخش می‌شود.

وی اظهار داشت: سعی شده در برنامه بر آستان جانان برنامه‌ای نو و جدیدی را برای تمامی شنوندگان پخش کنیم تا همه سلایق و ذائقه‌ها بتوانند در ماه نزول قرآن از محضر قرآن بهره ببرند.

احمدی افزود: جشنواره قرآنی صد که همان نهضت آسان خوانی قرآن است از برنامه‌هایی است که مورد استقبال مخاطبین و شنوندگان در کشور و همین طور خارج از کشور قرار گرفته است و برای اولین بار در کشور یک نوزاد دوساله به قرائت قرآن در این جشنواره پرداخت.

مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت بهداشت و به زودی وزارت آموزش و پرورش از همراهان ما در جشنواره قرآنی صد می‌باشند.
وی بیان کرد: مخاطبان و همه مردم عزیز جهت شرکت در این جشنواره که می‌توان گفت جشنواره‌ای بین المللی شده است می‌توانند به مدت حداکثر ۱۰۰ ثانیه به تلاوت آسان خوانی قرآن بپردازند و صوت قرائتشان را به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ در پیام رسان واتساپ ارسال کنند تا جز برندگان جایزه‌های ویژه این جشنواره قرآنی باشند.

کد خبر 5468815 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری غلامرضا احمدی آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری ماه مبارك رمضان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رادیو قرآن ماه رمضان 1401 ماه امید ماه رمضان 1401 ماه امید ماه مبارك رمضان قرآن قرآن کریم فعالیت های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله خامنه ای امام حسن مجتبی ع قرآن مجید نمایشگاه قرآن اوقات شرعی ویژه برنامه رادیو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،   تبیین مسائل اقتصادی کشور موضوع این برنامه است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۰ دقیقه پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو