Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی‌فروشان اصفهان گفت: در خرده‌فروشان میوه، آلوچه با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروزعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص قیمت‌های نجومی میوه های نوبرانه اظهار کرد: امسال میوه‌های نوبرانه همانند آلوچه اصفهان دچار سرمازدگی شدند، اما ناامید نشدیم و فقط به شهر شهریار امیدواریم که بتواند میوه بار آلوچه امسال را تامین کند، البته در شرایط فعلی و گرانی‌ها میوه های نوبرانه در سبد های غذایی مردم بسیار کم یافت می‌شوند و بنظر من ۱۰ درصد مردم هم مصرف آلوچه ندارند، چراکه قیمتش بسیار افزایش پیدا کرده و فروختن و خوردن میوه‌های نوبرانه با چنین قیمت هایی واقعا به صرفه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی‌فروشان اصفهان افزود: همچنین این قیمت‌ها در آینده مشکل ساز است اما کاری نمی توان انجام داد، اکنون آلوچه در خرده فروشی ها با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش میرسد و فروشندگان هم با قیمت ۱۶۰ هزار تومان میفروشند.

وی بیان کرد: در چند روز اخیر، اتحادیه میوه و تره بار قیمت آلوچه را ۲۰۰ هزار تومان در نرخ‌نامه‌ها اعلام کرده بود، من اعتراض کردم و گفتم فروش این میوه با چنین قیمتی به صرفه نیست و نباید چنین قیمتی در نرخ نامه نوشته شود، این میوه‌های نوبرانه  ۱۰ الی ۱۵ روز بیشتر مورد تقاضا قرار نمی‌گیرند.

اسماعیلی اذعان داشت: آینده‌ی قیمت چنین میوه هایی برای میوه‌های سردرختی همانند زردآلو و گیلاس اصلا مطلوب نیست، چراکه قیمت میوه‌های نوبرانه باعث افزایش قیمت میوه های سردرختی می‌شوند و ما باید انتظار داشته باشیم میوه های نوبرانه تابستان هم با چنین قیمت‌هایی خریداری کنیم.

وی اعلام کرد: امیدوارم برای میوه‌های سردرختی سال خوبی داشته باشیم و اگر به شهر شهریار هم سم نزنند آلوچه در آن‌جا به وفور یافت می شود، اما امکان کاهش قیمت هم وجود دارد زیرا هندوانه هفته گذشته به قیمت ۷ هزار تومان به فروش می‌رفت و این  هفته به قیمت ۶ هزار تومان، همچنین گرمک در هفته گذشته ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان بود این هفته ۲۰ هزار تومان شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میوه های نوبرانه میوه های سردرختی هزار تومان چنین قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول